Wat dragen wij vandaag CXXXII

17 likes

16 likes

12 likes

Komende week geen dresswatch in huis. Het wordt toch te warm voor leder.

25 likes

27 likes

6 likes

Ik heb dezelfde en merkte op dat de bezel wel heel erg licht draait. Verder perfect horloge!

Lekker onder de nevel van de sproeiers

24 likes

24 likes

Goedenavond. Hf

5 likes

23 likes

Festival beater…

20 likes

Deze Seiko is voor mij de zomerhorloge van dit jaar geworden.

16 likes

Hard to choose…

10 likes

Zat al langer te azen op deze, koop doorgehakt en vanmiddag opgehaald. Mijn eerste IWC. Wat een knapperd is dit toch. 43 mm, ref 378004.

34 likes

Jazeker en gefeliciteerd, veel plezier ermee :+1:

1 like

Prachtige NA, gefeliciteerd

2 likes

Zelfs zonder licht schitteren die indices :star_struck:

25 likes

'n Cliche weeral :hot_face:

18 likes

20 likes