@FRank71 zit geen stofje op hoe je dat na al die maanden?![]()
Gave Breitling😎
Dus toch! Ik twijfelde even of het niet een maatje groter was, maar dat blijft een super cool horloge. De SJE093 lijkt me draagbaarder dan de slaatjes.
via, Chrono24… goed onderhandeld ![]()
In de koelte van de ochtend de eerste rijpe kersen er tussen uit plukken.
De vleugel is jouw domein vandaag?