12 likes
Gaaf man
Gefeliciteerd ![]()
Samen met @BG1 op de Historic Grand Prix in Zandvoort. Met Vostok Amphibia 420 en Heuer Carrera 1153B.
23 likes
Prachtige ![]()
1 like
Gefeliciteerd Dennis en je vrouw natuurlijk ook
. Toch heel knap van haar, niet dan ![]()
2 likes
Toch leuk Herman, en je weet een gegeven paard… En nooit meer wegdoen en DRAGEN, niet alleen vandaag. Wens je natuurlijk veel draagplezier
![]()
1 like
100%
Toch andere emotionele waarde dan een overpriced stukje staal ![]()















