Vandaag naar verjaardag kleindochter, was geen straf lekker in de tuin in het
. Maar moest echt wisselen vandaag. 2 dagen hetzelfde horloge kan echt niet he
. Wel bewust met leer bandje, draagt lekker met dat warme weer ![]()
Fijna dag mensen ![]()
Vandaag naar verjaardag kleindochter, was geen straf lekker in de tuin in het
. Maar moest echt wisselen vandaag. 2 dagen hetzelfde horloge kan echt niet he
. Wel bewust met leer bandje, draagt lekker met dat warme weer ![]()
Fijna dag mensen ![]()
Gefeliciteerd. Veel draagplezier.
Dit komt inderdaad in de buurt ![]()
Geniet!
Gefeliciteerd Thijs met je G-shock, wens je er veel draagplezier mee
![]()
Die ken ik ![]()
![]()