Wat dragen wij vandaag CXXXII

Vandaag naar verjaardag kleindochter, was geen straf lekker in de tuin in het :sunny:. Maar moest echt wisselen vandaag. 2 dagen hetzelfde horloge kan echt niet he :wink:. Wel bewust met leer bandje, draagt lekker met dat warme weer :smiley:

Fijna dag mensen :+1:

24 likes

17 likes

26 likes

19 likes

NA G shock


19 likes

23 likes

22 likes

Gefeliciteerd. Veel draagplezier.

1 like

25 likes

11 likes

Zit wel een horloge wat in de weg :grimacing:

19 likes

klaarmaken om de rennen in de hitte :sweat_smile:

5 likes

Dit komt inderdaad in de buurt :grin:

Geniet!

1 like

Op dagen als deze is de micro-adjust toch een serieuze meerwaardeโ€ฆ

20 likes

5 likes

12 likes


Nog steeds code oranje! :orange_heart:

17 likes

Gefeliciteerd Thijs met je G-shock, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

Vleesch kan er zo op.

18 likes

Die ken ik :grinning::+1: