Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Nummer 10,11 en 12. Lekkâh!

8 likes

Hoe groot is een Bambino Adil? Staat wel goed op een zwarte perlon/eulit

1 like

Vandaag eindelijk binnen, de Alpina Startimer Classic :blush:

13 likes

40mm uit mn hoofd. Heeeeeel lastig om de wijzerplaat goed te fotograveren. Wilde die eigenlijk laten zien want hij glimt zo mooi met wat licht erop. Dit is de Bambino V3 van seriouswatches.nl

1 like

M’n favoriet:

10 likes

“op een drumstel”…

Het was ook een hete dag hier in Oostenrijk en bovendien bleek het een ons onbekende feestdag met alles gesloten te zijn. Toen we voor een bepaalde winkel stonden, die dicht bleek, besloten we ter plekke naar Bratislava te rijden, zo’n 88 km verderop, tenslotte waren we nog nooit in Slowakije geweest.
Het was een gezellige en interessante stad en we hebben op de terugweg vlak aan de grens in Jarovce gegeten. Ik had vandaag een korte jeans bermuda en blauw T-shirt aan, daar paste deze Deep Blue perfect bij!

6 likes

gelukkig ben ik dus niet de enige die dat overkomt :slight_smile:

Ooit o.a. in Reijkjavik gehad :frowning:
Zit je zonder IJslandse munten…

prettige vakantie gewenst verder .:thumbsup:

Hahaha, hoe vaak wij niet in Duitsland per abuis rond 1 Mei vakantie hebben genomen!!! :joy:

13 likes

Blijft erg gaaf…mooie foto ook van de dial! :thumbsup:

1 like

Fijne vakantie!

ons ook 1 x gebeurt: toen nooit weer…
We gingen altijd op Koninginnedag naar Duitsland, nu dus op Koningsdag :slight_smile:

Thanks😃

Seiko snj023

10 likes

De zwarte band was stuk, een rode gevonden via eBay, kleurt wel lekker, is in elk geval comfortabel. Voor de zekerheid ook maar een zwarte zulu in de bandjes voorraad opgenomen.

Gr. Marc

4 likes

Vandaag mocht de speedy weer om!

19 likes

Sinds ik deze heb blijft al het andere in de kist. Eigenlijk heb je maar 1 horloge nodig :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Exact! :wink: :thumbsup:

(…even doorklikken voor scherpe foto)

24 likes

Bedankt Hans!

1 like