Ik heb hem weer terug !!!
( zie ook topic: ’ uitspraken van de wederhelft ’
De 556 zie ik? Niet de 856, want die heeft zo’n vocht dingetje midden op de plaat.
Mooi hoor.
Tot je ouder wordt en je je baan verliest, dan is Nederland er alleen nog maar voor zijn mensen die “jong” zijn en je boven de 45 met een gemiddelde opleiding afgeschreven bent, maar je wel moet zien te redden tot je ver boven de 67 bent. (RADAR: mensen boven de 60 hebben nog minder dan 3% kans om nog een baan te bemachtigen) Of als je mening afwijkt van de “common denominator” blijkt er opeens geen vrijheid van meningsuiting te zijn. Nee, ik heb geen zin in discussies, maar in veel opzichten kan de vlag zeker wel halfstok, maar ik ben niet blind en zou zeker niet naar de VS willen verhuizen, ondanks dat je hier met een dure zorgverzekering toch nog steeds weer dure rekeningen zelf moet betalen, wat “vroegâh” met het goede, oude ziekenfonds niet aan de orde was. In de VS onder Trump raak je failliet als je ziek wordt, of wordt niet eens geholpen en gaat dus dood, omdat je het niet kunt betalen.
Ja snap ik !!
Bloedmooi horloge
Pieter.
Geweldig mooi horloge!
Maar een nato doet zo’n afbreuk… Heb je een band van honderden euros, verwissel je die voor een spanband van 8 euro
Die ratelende band van honderden euro’s zonder solide endlinks ziet er goed uit. Stoor mij er echter ontzettend aan. Dit zit veel lekkerder.