Mercišā¦de bovenste lijkt wel 39mm omdat de wijzerplaat bijna heel de kast beslaatš
Hoeveel is ie in werkelijkheid?
Ps de onderste kan mij persoonlijk het meest bekoren. Twee beautiesā¦waar vind je ze toch?!
Dat zeg ik nietšā¦ das geheimšā¦hij is in werkelijkheid 37(zonder kroon)ā¦maar het glaasje is 35mmā¦dus jaā¦ah ga ik het toch zeggen dan gaat de prijs alleen maar omhoogā¦hij heeft eigenlijk heel veel mooie vintage Seikoāsā¦meer dan Citizen
Via ebay uit Thailandā¦
Je zou er een Blueband op kunnen monterenā¦
Van die minutenwijzer bij de bovenste luipaard zou ik toch niet helemaal een goed gevoel hebben, lijkt niet echt bij de urenwijzer te passen?!
Na linkje dan ook maarā:lying_face:ā¦hij heeft heel af en toe ook iets in de bieding staanā¦zomaar voor een dagā¦en dan met een goedkoper beginbodā¦dus heb als enige bieder wel eens een horloge stukken goedkoper gekregenā¦
Komt ie!!!..Neeeeeeš
Toch nietš
Ssshhhā¦hou 'm gewoon lekker voor jezelf joh Je collectie is nog laaaaang niet compleet
Heb ook vaak wel eens twijfelsā¦dat ze in zoān goede staat zijnā¦heb een leopard er tussen zien zitten die geen serienummer onder de 6 heeftā¦krijg steeds meer het idee dat ze horloges helemaal restaureren ofzoā¦
zelfde verkoper? - okee zou kunnen maar 't is toch hoe dan ook een beetje instabiele combi, vind je zelf ook niet?
Snel verwijderdā:joy:
Ja weet t niet eigenlijk de foto toen van de Cutlass naar Sweephand gestuurdā¦en die zei alleen dat er een raampje rond de datum moetā¦
Uurloon en vakmanschap is daar in de meeste Aziatische landen niet het probleem dus er wordt inderdaad flink gerotzooid jaā¦denk alleen maar aan al die āuniekeā gekleurde wijzerplaatjes in NOS Enicar, Seiko etc watchesā¦Niet dat het hier in ons beschaafde Westen niet gebeurt, maar de schaal waarop is daar wel enorm veel groter, want er schijnt heel veel gebruikte voorraad daar te zijn.
Ja weet het ook soms nietā¦er zitten ook kunstenaars tussen tegenwoordig zodat je nep bijna niet ziet heb ik het ideeā¦maar ik weet wel dat op de blog van Sweephand ze tot op vandaag nog modellen ontdekken die ze nog niet kendenā¦dat is de reden ook waarom hij die blog is begonnenā¦omdat er van Citizen veel minder bekend is dan bv Seiko
Instabiele combi zou kunnen jaā¦ik vind het echt gaaf die wijzers⦠heb geprobeerd de betekenis van Cutlass te ondekkenā¦en wat ik tegen kwam was dat het iets betekend van korte wijzerā¦maar echt 100% weet ik het niet zekerā¦
A cutlass is a short, broad sabre or slashing sword, with a straight or slightly curved blade sharpened on the cutting edge,
Ah ja dat vond ik volgens mij toenš
Deze is alleen kort danā¦
Ze noemen het tegenwoordig ook wel IS wijzers geloof ik