Wat dragen wij vandaag? Deel IV

17 likes

Het is een Bandrband’s band.

2 likes

Nee, die combinatie is prachtig, het is de belichting die slecht is. :slight_smile:

Goeiemorgen allemaal. Ik doe even mee met een Seiko. M’n SKX is terug van het sanatorium, alwaar hij een verse tikker heeft gekregen. Ik heb 'm gemist, grappig genoeg, dus maar goed dat ik 'm niet aan @anon50762135EV verkocht:

En hij is alweer smerig van de tuin. Damn. :slight_smile:

16 likes

In het ochtendzonnetje.

16 likes

19 likes

Geen moeite om te kiezen deze ochtend.

19 likes

De Hamilton is er weer terug😊

18 likes

1 like

14 likes

ja ja ja ja :smiley:

1 like

Mooie Chrono weer van Swatch. Blijft voor mij jammer dat Swatch ondanks dat het toch de Zwitserse horlogeindustrie uit de malaise heeft getrokken bij veel horloge ā€˜liefhebbers’ niet meetelt. Zoveel horloge voor zo weinig …

1 like

vrolijke zomerse dag gewenst

17 likes

De laatste tijd zo veel van het zelfde voorbij zien komen aan horloges, daarom maar weer eens iets dieper in de doos gegrabbeld. Ik werd weer ā€˜gepakt’ door de matrix LCD horloges zoals data-watches van Seiko (helaas nog niet werkend gekregen) en dit gekke Hyperrap game monster. Dik genoeg?

6 likes

11 likes

33 likes

Kijk, dat zijn de interessantere watchfaces - dikke like Guapo!! Pas gekocht toch?? In reactie even mijn Smiths oldie die ik al een tijdje niet meer draag om hem eventueel in betere staat te kunnen verkopen. Kriebelt wel enorm als ik die CWC van jou weer zie…

12 likes

Twee luie paarden binnenšŸ˜Šā€¦eindelijk eentje met ook daadwerkelijk het luie paard erop! en gelijk aparte wijzerplaat…ik zou de kleur niet kunnen omschrijven…wel een rotbandje erop…bah🤄

Numero 2

18 likes

Mooi zeg…potverdrie! :thumbsup:

1 like

Mijn vakantieklokje :+1:

17 likes