Dezelfde avondwissel als gisteren. Voor de sport heb ik de nauwkeurigheid van het movement (NH36 van Seiko) gemeten over een dag en dat is behoorlijk accuraat met een afwijking van zes seconden.
NAā¦had ik niet verwacht in welke staat deze is(slechte fotoās op ebay)ā¦en denk mijn oudste vintage tot nu toe 1965ā¦kwam ook nog eens in een luxe Citizen doosjeā¦blij meeš
En dat voor weinigš
Sjeezā¦nr 146?
Nice one btw
Ha kerel! wat een prachtig horloge is dat! Je weet die pareltjes toch altijd maar weer te vinden.
Het wordt tijd voor een ācollection updateā met fotoās⦠vind ik!
Uhmā¦dankjeā¦111ā:lying_face:
Thanks!..als het goed is komt er morgen een vitrinekastā¦dus binnenkort laat ik wel wat zienšš
Thanksšā¦probeer juist te minderen en wat te verkopenā¦duhā¦tuurlijkš
Daās nu weer eens een echte wannahave, gefeliciteerd. Trouwens : Volgens mij ben jij de kampioen in veel voor weinig Nils
Inderdaad! Nils heeft zich inmiddels een zeer bijzondere positie verworven op het HF ⦠en welverdiend!
Sinds dat ik ebay heb ontdekt wel jaā¦voorstel doen is zooo leuk maar soms ook wel eens domš(van mezelf dan)
āDe koopjesjagerāā¦
zoān horloge waar je uren naar kan kijken! Of is tie ook te kleurig??
Zie ik daar nu dat Seiko het ontwerp voor de SARB033 gejat heeft van Citizen?
Mooi ding trouwens. De beeldtaal is vertrouwd.
Haha, niet te kleurig in ieder geval. Als topografie nerd kan ik natuurlijk blijven kijken naar die exotische plaatsnamenā¦