Gas erop!!
Dankjewel Harry…en ik ben het zeker met je eens…de Hirsch is mooier en zit ook net even prettiger / soepeler.
Heb je nu twee Sinn horloges, of wissel je de platen ook ?
Eh? Nah slechts eentje Maar dat kan zomaar veranderen…
Nee, ik bedoelde het serieus (ik ken de modellen van Sinn niet allemaal) en dacht een foto met een witte plaat te zien
Nee begreep ik ook…ik had gisteren inderdaad een foto geplaatst van de 104 met witte plaat…ook erg mooi. Maar nog niet in mijn bezit
Ik zie het nu ook…hahahaha… neem me maar niet kwalijk: ik word oud
Maar ik doe mijn stinkende best om erbij te blijven
You and me both
Ik ga het eten voorbereiden voor Mevrouw Klokkengek; die komt over een half uurtje uit haar werk. Fijne avond!
Klinkt goed Wat schaft de pot vanavond?
Jij ook een gezellige avond
Het wordt een Turkse pizza, met versgemaakte knoflooksaus, en een heeele grote bak salade erbij en een voortreffelijk stukje Chaource als dessert. Daarbij is het wijntje nu net begonnen: een goedkope rosé uit zuid Frankrijk: Costières de Nimes.
…ik ben onderweg…
Bon appetit
Aan het einde van de dag laat het zonnetje toch nog even z’n snuit zien en dan komt die sunburst toch wel erg mooi naar voren! Zeker geen spijt van deze aankoop
De Helgray weer eens om gedaan. Viel me op dat de sluiting van het originele bandje, past op het bandje welke Ko heeft gemaakt voor dit horloge (viel het je nu pas op? Jazeker. Sommige dingen duren even bij mij…). Ben er blij mee.
Fijne avond!
Gr.Wander