Is ie weer
Nou, misschien heb ik het mis zoiets te hebben gelezen, indien zo, excuses. Ik vind een Hamilton leuk, voor erbij, niet zo als grail en zeker niet om alles weg te doen wat ik tot nu toe verzameld heb. Ieder zo zijn smaak, natuurljk.
P.S. Alles “eruit knikkeren” is mijns inziens alleen mogelijk, als je het weg doet voor afbraakprijzen, anders duurt het járen. Ik heb een drietal horloges waar ik al maanden mee loop te adverteren voor gangbare prijzen, dus dan weet je het wel.
Jazeker! Was erg leuk. Axl had wat meer lucht dan de laatste keer dat ik hem zag en was zelfs bij vlagen weer ouderwets over het podium aan het rennen enzo. Nu met een groot deel van de oude band erbij maakt echt verschil. Slash hoef ik niet uit te leggen denk ik, maar ook Duff McKagan maakte echt een hoop verschil.
Ze deden een set van iets meer dan drie uur met bijna alle klappers, aangevuld met een paar covers (Black whole sun van Soundgarden, Wish you were here van Pink Floyd, The seeker van the Who en een kort gastoptreden van Angus Young van AC/DC die Whole lotta Rosie kwam doen). Ik vond het memorabel.
T-Ford?
Dat is een geslaagde zeg
Mooie band erbij, lekker hoor!
Mooi! En sold out