Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Top…gaaf man! Doet mij meteen terugdenken met plezier naar de good ol’days. Ik heb GnR in hun ‘hoogtijdagen’ (90s) mogen zien met in het voorprogramma, jawel…Soundgarden :grinning: Dat was geweldig (helemaal voor een ‘Grungy’ zoals ik back in the day) :thumbsup:

Oh en deze vandaag…

22 likes

Klopt. Ze zijn wel bezig met de Formmeister Sport, die zo te zien voornamelijk sportiever is omdat er een perlon strap op zit :smile:

Vandaag nogeens de seiko

14 likes

Cool! :+1:
Ik zei gisteren nog tegen mijn broer dat het leuk was om ze nu als ouwe rockers te zien, maar het waarschijnlijk niet haalt bij de concerten van in hun hoogtijdagen. Maar toen was ik nog net iets te jong (12 jaar oud in 1990). Maar ja, ik moest ze toch nog een keer live zien. Beter als ouwe rockers dan helemaal niet.

6 likes

Zeker…gaaf dat je ze bent gaan zien nu het nog kan, het is toch een stukje rock historie :thumbsup:

Onderweg naar Amsterdam. Wat horloges passen (natuurlijk) en uit eten.

15 likes

Ik heb ze ook nog, niet kapot te krijgen die safaris’s

Voor nu de, naar mijn mening, beste GR AM1 release in jaren

20 likes

Alle vintage iconen en HFLE’s te spijt blijft dit mijn lievelingshorloge.

15 likes

Mijn nieuwe aanwinst. Sinds een minuut of 3 om mijn pols :slight_smile:

Geruild tegen mijn U2. Sommigen zullen me voor gek verklaren, maar ondanks alle kwaliteit die de U2 in huis heeft, had ik er toch een gevoel bij dat ie niet ging blijven.

16 likes

Lekkere bergetappe vandaag :slight_smile:

23 likes

22 likes

Prachtige NA :thumbsup: Ik vind 'm mooier / stoerder dan de U2.

Mijn nieuwe aanwinst. Sinds een minuut of 3 om mijn pols

. Superstrak! Is dit een 657??

1 like

5 likes

Jep, zit erg goed zo als eerste indruk. Goede kwaliteit, zoals te verwachten was natuurlijk…

1 like

Deze handopwinder met Peseux motor.

10 likes

NA, meer foto’s volgen :grin:

20 likes

Official timekeeper of the Tour de France :wink:

11 likes

Vandaag de nieuwe aanwinst om de pols:

23 likes

Vorige week vrijdag voor het eerst in het echt gezien.
Het viel me op dat hij best klein oogt.

Wat me ook opviel: in het echt 100x mooier dan op welke foto tot nu toe.

Eerst alleen nog op de foto gezien en nooit echt overtuigd geraakt, maar toen ik ze in het echt zag… Prach-tig!!!