Fijn weekend allemaal…
't Is geen schande hoor. Ik durf het ook aan.
Iedereen ook fijn weekend of (begin van de) fijne vakantie, overigens.
Hoe draagt deze nu Daffie? Groot, klein voor een 40? Ik vind hem in ieder geval super.
Thx Ik ben ondertussen helemaal gewend…draagt eigenlijk perfect om mijn (20cm) pols. Ik was de Omega Seamaster gewend en die was met z’n 38mm toch wel net iets té klein voor mijn pols.
Voor mij is uiteindelijk een horloge perfect wanneer ik 'm niet meer voel zitten om de pols…dat is een duidelijk teken dat het horloge goed van formaat/gewicht is en afmetingen in de juiste verhouding. En dat is het geval met de 104.
Top klok…zeer blij mee!
Ps doet na 1 week zo’n -3,5 seconde per dag gemiddeld…prima dus.
Wow…dat is accuraat!
Omega verkocht dus?
Ja…dat was eigenlijk zeer snel gebeurd.
Kan me voorstellen. Was een top klok. Begrijp je keuze, zou voor mij ook te klein zijn. Ik heb dat probleem ook al eens gehad. Hij kan nog zó mooi zijn, op een gegeven moment gaat het toch storen. Iedereen heeft toch zijn eigen, favoriete maatvoering.
De Sinn is natuurlijk geen verkeerde keuze
Exact…zoals je zegt vaak is het dat je initieel voor een horloge valt en deze aanschaft, en er later achter komt dat het toch niet helemaal is zoals je had verwacht of gehoopt. Dat gold voor de Omega. Erg mooi en leuk klokje maar toch te klein. Diameter en gewicht zijn voor mij persoonlijk doorslaggevend. Te groot…is te opvallend / opzichtig op de pols en daar houd ik niet van. Te klein en dat staat weer raar. Te zwaar en het horloge wordt top-heavy en gaat schuiven op de pols en daar heb ik echt een schurfthekel aan
De 104 is erg fijn! Samen met de (incoming) Damasko DA47 heb ik eigenlijk mijn droom duo te pakken. Sinds het prille begin van mijn horloges gekte waren Damasko en Sinn de 2 merken die er altijd uitsprongen voor mij.
Dat heb ik met deze,m’n eerst (soort van) duiker maar ik vind 'm echt zwaar en veel schittering.
Op een ander moment vind ik 'm weer geweldig
Loopt wel weer zeer nauwkeurig nl -3sec/dag,dat dan weer wel
Zie het nog ff aan.