Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Psies. Gelukkig reed mijn betere helft.
Jammer van die Turtle, goed voor mijn portomonee. :sweat_smile:

1 like

Yep. Beter zo snel mogelijk allebei kopen, goedkoper worden zie niet!!!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit is inderdaad de K-versie. Gekocht via het forum dus vriendelijk geprijsd.
Gaaf dat je die upgrades hebt, inderdaad nog even geduld hebbenā€¦ Worth it. :sunglasses:
Hier zit gewoon het standaard glaasje in en moet wel zeggen dat die vingerafdrukken etc aantrekt als een malle, hopelijk is dat niet zo bij saffierā€¦

1 like

Gewoon houden. Is erg mooi. :v:ļø:v:

1 like

Klaar voor de startā€¦

14 likes

Is dat nou zoā€™n eetbaar armbandje? Ik krijg honger. Doet me aan pepernoten (de zachte) denken. :grinning::grinning: Toffe klok/band combi. Zijn die Erika banden die 50 Euro waard?

Ze zijn in mijn ogen zeker geen 50 euro waard. Het is parachute elastiek dus niet echt slijtvast voor horlogeband gebruik. Eenmaal op de pols zitten ze wel erg prettig, en het ziet er bad-ass uit.

1 like

Dank je!

Ik zweef al tijden met mā€™n muisje boven het knopje, maar iets zorgt er voor dat ik steeds bij ome Miros, ome Hirsch en ome Colareb uitkom. Nu heb ik daar een reden bij. :grinning::grinning::grinning:

1 like

Lekker rebels :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Maar omdat het zwaar tof staat op die glycine van je, zou ik gewoon op het knopje klikken :smile:
Teminste, zo zou ik redeneren in het kader van de hobby.

1 like

2 likes

Prachtige fotoā€™s!:heart_eyes:

1 like

Thanks!

Going green today. Fijne zondag!


Gr.Wander

19 likes

Vandaag de Orcaā€¦

Nou was ik vorige week even op TZ-UK, zeg maar het Britse Horlogeforum en daar had iemand een plaatje gepost, die ik jullie niet wil onthouden!

20 likes

Kreeg ie een blauw kleurtje toen ie over het horloge liep ? :grinning::grinning:

Of titaniumgrijs? Ik zou het niet weten, maar ik vond het plaatje geweldig!

1 like

Go Max!

5 likes

Ook maar even een bandenwissel gedaan tijdens de GP Silverstone.

9 likes

Deze vandaag, prettige zondag, :wink:

10 likes