Wat dragen wij vandaag? Deel IV

5 likes

En weer wat geleerd, thanks! :joy:

Idd de J versie.:+1:

9 likes

@benzz ook bedankt voor de info!:+1:

1 like

4 likes

Zwart-witte secondenwijzer. :slight_smile:

EDIT: Of het is gewoon de lichtinval. Is de punt zilver, maar is de foto zo genomen dat ie wit lijkt?

Heel coole foto!

Op een Skx007 is de punt van de secondewijzer wit. Op jouw Skx171 is de punt van de secondewijzer wel zilver.

Bedankt voor die info! De grap is dat ik een SKX007 heb.

Maar dan met SKX171 wijzerplaat. Rob heeft toen op eigen houtje de zwarte dag/datum er in geknikkerd, maar blijkbaar dus ook de wijzers niet origineel gelaten. :slight_smile:

Hoe meer tijd er verstrijkt, hoe duidelijker het wordt dat ik een ordinaire FrankenSKX heb.

:joy: :joy: :joy: :joy:

2 likes

Vandaag alweer blij met deze geweldige klatser op mooie Ko strap :slight_smile:

16 likes

In zonlicht komt het ding pas echt tot zijn recht.

17 likes

Op een 21mm nato van Crown&Buckle. Fijn ding.

15 likes

Ik weet niet of ik dit eerder vroeg, maar welk model is dit en waar heb je 'm besteld? En is er een zwarte van? :slight_smile:

1 like

Blijft een leuk uurwerk met karakter. Houdt ook goed tijd 2 verliezen overdag en 2 bij 's nachts

10 likes

Mooie Nato,welke kleur is dat?
Horloge is natuurlijk helemaal geweldig :thumbsup:

Ok was gisteravond (na zelf terugzetten originele wijzers, helemaal blij, dus daarom alsnog):

10 likes

Met bijpassende zomerse broek :joy:

10 likes

Volgens mij had ik die vraag al eens beantwoord, maar ik weet niet meer wie die van gesteld heeft?

Anyway, het is de Orient Star Standard Date. Er is ook een zwarte versie, maar die heeft een carbon wijzerplaat;

Ik heb deze overgenomen van een forumlid, hij heeft hem gekocht bij Seriouswatches. Ze verschijnen af en toe ook op Uhrforum Marktplatz…

Ik vind zelf de zwarte wel mooi, maar niet zo mooi als een SDGM003. De Seiko is wel ietsje duurder dacht ik, en pre-loved kan je de zwarte OS denk ik wel vinden voor €300-350.

12 likes

Cheap daily beater, de andere zijn voor na het werk

5 likes

Leren bandje erop en knallen naar 't werk!

17 likes

Om het compleet te maken een foto van de andere weergave:

22 likes