Ik vond de oogst vrij summier
At the count of three, your eyelids are getting droopy.
You will fall into a deep, relaxing sleep.
You will sell it to me quite cheaply, and you will awake invigorated.
One, twoâŠ
Haha,
Ontwikkelde leden hĂš op HF
Nog altijd
Vandaag het echte sightseeĂ«n en museum bezoek in Wenen, eerst het âRathausâ en âParlementâ en vervolgens het âNaturhistorisches Museumâ wat nog behoorlijk lijkt op hoe het in 1889 is geopend. We hebben dat museum bezocht en na vele uren en versleten voeten, kwamen we er weer uit, vol van de honderdduizenden tentoongestelde stukken, waaronder ongelooflijk veel opgezette dieren. Als je eens in Wenen bent: een aanrader. Overigens, ertegenover het gelijktijdig geopende âKunsthistorische Museumâ, als je meer van Kunst dan van Natuur houdt. Echt de hoogste kwaliteit en dan heb ik het nog niet eens over de gebouwen zelf gehad, pure 18e eeuwse architectuur van topklasse, zeer overweldigend!
Zoek een koele dag uit het is gauw warm daarbinnen! De hele dag een Borealis om.

Net ontvangen uit Singapore.
Leuke kleurcombinatie, maar ik weet niet of de sunburst dial de leesbaarheid ten goede komt.
Haha, terug op oude nest! Wel verbouwd en ander band. Maar ik vind het wel watâ:+1:.
@HanDavinci. Dank je wel
Dank
Seiko duukers in de tuune. Daar zijn ze niet voor gemaakt, maar het kan gewoon.
Ik doe even mee. Een mens wordt oud: Het is helemaal niet erg om op een Zaterdag wat in de tuin te rommelen.
Horloge is er voor de vorm bij. Om on-topic te blijven.
Heerlijke fotoâs
Voor die laatste , gebruik je dan een speciale macro lens, of hoe moet ik dat zien?