De een al wat hariger dan de ander! Ik probeer vooral naar de klok te kijken, das makkelijker goed te praten 
Oh, dat is een mooie! 
Straks naar de sportschool met een lekker lichte titanium om⦠Bandje is een Morellato, buitenkant canvas, binnen zacht leerā¦
Even een fotootje opgezocht van zijn tweelingbroertje - zal wel ergens in mijn horlogedoos verborgen liggen, maar moest er steeds aan denken bij je mooie aanwinst Hans
Weer feest vandaagā:blush:ā¦mijn eerste Citizen van de Signature lijn en kwaliteitverschil dat zie en voel ik nu welā:blush:ā¦ding loopt maar ± 11 seconden per jƔƔr voor en heel vaagā:thinking:⦠is zware kwaliteit, je voelt het wel maar lijkt net titanium, draagt heerlijkā:upside_down_face:
En toch ook weer een Seiko 5, vind deze een gave smoel hebben en net niet te groot en te dikš
Wel apartš¤ā¦er zitten schroefjes in de schakels, dacht dat dat alleen bij de duurdere modellen zat?
Seiko 5
Dat is met recht een stijlvolle geweldenaar!

Leuk! Ik zoek nog een CT chrono uit 1990 (Camel Trophy Siberiƫ). Die is gemaakt door Poljot International en heeft (natuurlijk) een P3133 kaliber. En hoort dus in de verzameling 
Kijk, zo leren we steeds weer iets nieuws bij
Apart klokje die Poljot. Ik kende dat model in het geheel niet⦠Terwijl ik destijds een fan was van Camel Trophy en het ooit een haar scheelde of ik had eraan mee gedaan 
Ik zoek trouwens nog de automaat versie van mijn model, die was er toen ook. De meeste die ik tegenkom zijn afgetrapt. Ik kocht de mijne nieuw in 1992, daarom is hij nog steeds mooi 
Je kunt afstuderen op welke Camel Trophy horloges er allemaal zijn. Deze meneer heeft dat ook gedaan