Gaaf hoor die Signature! Blijft een erg gave lijn (in het verleden heb ik veel moderne Citizens gehad, en vaak gedacht over een Signature…maar uiteindelijk nooit gedaan).
![]()
Gaaf hoor die Signature! Blijft een erg gave lijn (in het verleden heb ik veel moderne Citizens gehad, en vaak gedacht over een Signature…maar uiteindelijk nooit gedaan).
![]()
Een uitstekend jaar 
Thnx…ik vanaf het begin van mijn horlogevirus…alleen toen voor mij onbereikbaar, en zijn ook niet makkelijk te krijgen…veel op Amazon.com maar duur en lang onderweg😕
Inderdaad. Kan mij herinneren dat ik toentertijd veel op een Engelse (UK) website aan het neuzen was voor diverse Signatures…ik denk FirstClassWatches.
Dank u zeer! 
Vanaf UK is ‘nog’ goed te doen, weet je nog welke site?
Ha David! gewoon gaan kopen die Signature! 
Mooie site; dankjewel!

Ik vermoed FirstClassWatches…net even gegoogled en die site lijkt in mijn herinnering de website te zijn waar ik toen veel op zat te neuzen 
@Klokkengek
Nah…'t is momenteel wachten (nog steeds ja) op de DA47 
Gave
🖒…ook wel eens naar gekeken…zijn daar ook automaten van gemaakt of alleen Quartz?
Ook automaten. Mijn versie was er ook in automaat. Ze waren alleen behoorlijk duur toen, ook de quartz versies.
Ah…ja zit ik ook regelmatig te neuzen
maar tegenwoordig geen Signature:confused:
Mooi Harry die Camel Trophy 
Toch:thinking:…oh dacht alleen maar Quartz…
Dankjewel kerel! Ondanks het feit dat het een quartz is, is het een van mijn lievelingshorloges. Emotionele herinneringen aan de goede oude tijd…
Nou ja, ik zit er nu net naar te kijken… op Amazon… ik MOET er nu ook een!

Gaan met die banaan…top ![]()
De automaat versie van de mijne kostte toen (1992) ergens net over de 1000 gulden en dat was heel veel geld toen