Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Ook gaaf🖒…ben alleen niet zo chronografisch aangelegd😂(bestaat dat wel🤔)…meer een drie wijzers man😊…de nieuwe collectie bestaat alleen bijna uit chronografen…

2 likes

Zeker veel geld toen😕…toen je gulden nog een daalder waard was op de markt😁

2 likes

Hahaha… inderdaad! :smile: Ik ben trouwens ook niet echt een chronograaf mens, maar de oudere modellen in kleinere formaten vind ik wel mooi. Ik word een ouwe lul… nee, ben ik al! :grin: :laughing:

2 likes

De LLD vandaag, weer terug in de collectie. :yum:
De Rowi mesh had ik nog bewaard van mijn eerste LLD en voor de koudere periode ligt er een bruine Hirsch Liberty voor hem klaar.
Altijd al het gevoel gehad deze terug te willen hebben, erg blij mee weer. :sunglasses:

20 likes

Je bent zo oud als je jezelf voelt🖒:blush:…ik vind die oudere chronografen met 1 rondje of 2 boven elkaar wel gaaf…maar 3 vind ik teveel​:confused::blush:

1 like

Hele brute klok dit…vink mooi😍

1 like

Ze hebben in die Signature serie ook automaten(oudere versies) ook gaaf😊 @Piede heeft er 2 volgens mij…

2 likes

7 likes

Ik preek voor eigen parochie, maar vind de looks van deze black bay mooier dan het duurdere, vaker geziene broertje de submariner:

16 likes

10 likes

Wat leuk een tweeling😄, ik heb het horloge nu 2 dagen in m’n bezit en ook al 2 dagen om. Het is gewoon een heel fijn horloge! Weet jij uit welk jaar ze zijn? Ben al een beetje op zoek geweest en kom zo’n beetje uit rond de zeventiger jaren.

1 like

Ik ben groot fan van Citizen Signature ja. 3 in bezit :grinning:

Eco-drive:

Automaat:

Wat vind jij er eigenlijk van @HorlogeHalle :wink:

17 likes

Mooi inderdaad. Die met de witte plaat vind ik erg mooi! :relaxed:

3 likes

Ik ook ja…en volgens mij hebben zie die ook met gewone zilveren wijzers dan blauw…maar weet het niet zeker🤔

3 likes

Prachtig man🖒😊

1 like

De 5 'Mount Fuji’
Goedkoop, maar bakken pret met deze, toppertje om te dragen.
Al 2 keer op korte tijd opgemerkt door collega’s, commentaar variërend van wat een leuk horloge tot mooi en stoer. Ik krijg normaal gezien nooit reactie op m’n andere klokken dus deze valt alleszins op blijkbaar. :grin:

14 likes

Ik krijg hem nog niet van de pols. Zo blij mee.

26 likes

Halfbakken ingepakt :joy:

2 likes

23 likes

Geen genoeg van te krijgen. Incidenteel even van de pols, maar verder… wat een heerlijke klok.
En, nee, op de foto’s komt hij nog steeds niet tot zijn recht. Van de foto’s op internet moet je het niet hebben om hem te willen hebben, dan laat je hem echt links liggen. Maar in het echie… :heart_eyes:

16 likes