Ah…ja zit ik ook regelmatig te neuzen maar tegenwoordig geen Signature:confused:
Mooi Harry die Camel Trophy
Toch:thinking:…oh dacht alleen maar Quartz…
Dankjewel kerel! Ondanks het feit dat het een quartz is, is het een van mijn lievelingshorloges. Emotionele herinneringen aan de goede oude tijd…
Nou ja, ik zit er nu net naar te kijken… op Amazon… ik MOET er nu ook een!
Gaan met die banaan…top
De automaat versie van de mijne kostte toen (1992) ergens net over de 1000 gulden en dat was heel veel geld toen
Ook gaaf🖒…ben alleen niet zo chronografisch aangelegd😂(bestaat dat wel🤔)…meer een drie wijzers man😊…de nieuwe collectie bestaat alleen bijna uit chronografen…
Zeker veel geld toen😕…toen je gulden nog een daalder waard was op de markt😁
Hahaha… inderdaad! Ik ben trouwens ook niet echt een chronograaf mens, maar de oudere modellen in kleinere formaten vind ik wel mooi. Ik word een ouwe lul… nee, ben ik al!
De LLD vandaag, weer terug in de collectie.
De Rowi mesh had ik nog bewaard van mijn eerste LLD en voor de koudere periode ligt er een bruine Hirsch Liberty voor hem klaar.
Altijd al het gevoel gehad deze terug te willen hebben, erg blij mee weer.
Je bent zo oud als je jezelf voelt🖒:blush:…ik vind die oudere chronografen met 1 rondje of 2 boven elkaar wel gaaf…maar 3 vind ik teveel:confused:
Hele brute klok dit…vink mooi😍
Ze hebben in die Signature serie ook automaten(oudere versies) ook gaaf😊 @Piede heeft er 2 volgens mij…
Ik preek voor eigen parochie, maar vind de looks van deze black bay mooier dan het duurdere, vaker geziene broertje de submariner:
Wat leuk een tweeling😄, ik heb het horloge nu 2 dagen in m’n bezit en ook al 2 dagen om. Het is gewoon een heel fijn horloge! Weet jij uit welk jaar ze zijn? Ben al een beetje op zoek geweest en kom zo’n beetje uit rond de zeventiger jaren.
Ik ben groot fan van Citizen Signature ja. 3 in bezit
Eco-drive:
Automaat:
Wat vind jij er eigenlijk van @HorlogeHalle