Weer feest vandaag:blush:…mijn eerste Citizen van de Signature lijn en kwaliteitverschil dat zie en voel ik nu wel:blush:…ding loopt maar ± 11 seconden per jáár voor en heel vaag:thinking:… is zware kwaliteit, je voelt het wel maar lijkt net titanium, draagt heerlijk:upside_down_face:
En toch ook weer een Seiko 5, vind deze een gave smoel hebben en net niet te groot en te dik😊
Wel apart🤔…er zitten schroefjes in de schakels, dacht dat dat alleen bij de duurdere modellen zat?
Leuk! Ik zoek nog een CT chrono uit 1990 (Camel Trophy Siberië). Die is gemaakt door Poljot International en heeft (natuurlijk) een P3133 kaliber. En hoort dus in de verzameling
Kijk, zo leren we steeds weer iets nieuws bij Apart klokje die Poljot. Ik kende dat model in het geheel niet… Terwijl ik destijds een fan was van Camel Trophy en het ooit een haar scheelde of ik had eraan mee gedaan
Ik zoek trouwens nog de automaat versie van mijn model, die was er toen ook. De meeste die ik tegenkom zijn afgetrapt. Ik kocht de mijne nieuw in 1992, daarom is hij nog steeds mooi
Gaaf hoor die Signature! Blijft een erg gave lijn (in het verleden heb ik veel moderne Citizens gehad, en vaak gedacht over een Signature…maar uiteindelijk nooit gedaan).
Thnx…ik vanaf het begin van mijn horlogevirus…alleen toen voor mij onbereikbaar, en zijn ook niet makkelijk te krijgen…veel op Amazon.com maar duur en lang onderweg😕
Inderdaad. Kan mij herinneren dat ik toentertijd veel op een Engelse (UK) website aan het neuzen was voor diverse Signatures…ik denk FirstClassWatches.