Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Weer feest vandaag​:blush:…mijn eerste Citizen van de Signature lijn en kwaliteitverschil dat zie en voel ik nu wel​:blush:…ding loopt maar ± 11 seconden per jáár voor en heel vaag​:thinking:… is zware kwaliteit, je voelt het wel maar lijkt net titanium, draagt heerlijk​:upside_down_face::blush:

En toch ook weer een Seiko 5, vind deze een gave smoel hebben en net niet te groot en te dik😊
Wel apart🤔…er zitten schroefjes in de schakels, dacht dat dat alleen bij de duurdere modellen zat?

Seiko 5

15 likes

Vandaag mijn kamelen troffie uit 1992 :sunglasses:

13 likes

Dat is met recht een stijlvolle geweldenaar! :+1: :relaxed:

17 likes

Leuk! Ik zoek nog een CT chrono uit 1990 (Camel Trophy Siberië). Die is gemaakt door Poljot International en heeft (natuurlijk) een P3133 kaliber. En hoort dus in de verzameling :wink:

2 likes

2 likes

Kijk, zo leren we steeds weer iets nieuws bij :blush: Apart klokje die Poljot. Ik kende dat model in het geheel niet… Terwijl ik destijds een fan was van Camel Trophy en het ooit een haar scheelde of ik had eraan mee gedaan :grin:
Ik zoek trouwens nog de automaat versie van mijn model, die was er toen ook. De meeste die ik tegenkom zijn afgetrapt. Ik kocht de mijne nieuw in 1992, daarom is hij nog steeds mooi :relaxed:

1 like

Je kunt afstuderen op welke Camel Trophy horloges er allemaal zijn. Deze meneer heeft dat ook gedaan :smile:

2 likes

Gaaf hoor die Signature! Blijft een erg gave lijn (in het verleden heb ik veel moderne Citizens gehad, en vaak gedacht over een Signature…maar uiteindelijk nooit gedaan).

:thumbsup:

1 like

Een uitstekend jaar :ok_hand:

1 like

Thnx…ik vanaf het begin van mijn horlogevirus…alleen toen voor mij onbereikbaar, en zijn ook niet makkelijk te krijgen…veel op Amazon.com maar duur en lang onderweg😕

1 like

Inderdaad. Kan mij herinneren dat ik toentertijd veel op een Engelse (UK) website aan het neuzen was voor diverse Signatures…ik denk FirstClassWatches.

1 like

Dank u zeer! :blush:

1 like

Vanaf UK is ‘nog’ goed te doen, weet je nog welke site?

1 like

Ha David! gewoon gaan kopen die Signature! :wink:

1 like

Zojuist een nieuw bandje erop gekocht, dus voor vandaag blijft t deze

8 likes

Mooie site; dankjewel! :blush: :+1:

Ik vermoed FirstClassWatches…net even gegoogled en die site lijkt in mijn herinnering de website te zijn waar ik toen veel op zat te neuzen :wink:

@Klokkengek :thumbsup: Nah…'t is momenteel wachten (nog steeds ja) op de DA47 :sunglasses:

2 likes

Gave :camel:🖒…ook wel eens naar gekeken…zijn daar ook automaten van gemaakt of alleen Quartz?

1 like

Ook automaten. Mijn versie was er ook in automaat. Ze waren alleen behoorlijk duur toen, ook de quartz versies.

1 like