Op de watchwinder
En om de pols
Zojuist keek ik in mān horlogedozen, wat zal ik vandaag eens dragen? Zie al de quartzen op dezelfde tijd staan en enkele automaten lopen ook nog mee op dezelfde tijd, Zie ik ineens deze, ja, staat praktisch op de goede tijd, maar⦠hij staat stil! Omdat het een datumloos horloge betreft, kon dat dus al 12 uur geleden zijn of langer natuurlijk, maar het was een kwestie van het horloge opwinden en om de polsā¦
Precies zo als ze liggen!
De oranje links om de pols en de gele rechts.
Ik post maar niet elke dag een foto, zoveel diversiteit is er niet in mijn collectie. Plus, ik ben niet in de gelegenheid om telkens fotoās te maken met een andere achtergrond zoals @HansT.
Vandaar een oudere foto;
Probeer een bijnaam ervoor te verzinnen⦠gezien de kleurstelling en formaat ten opzichte van de welbekende āSnowflakeā komt āDrizzleā als eerst in me op, gebaseerd op de wijzerplaat die me doet denken aan lichte regen⦠Ik weet het ook niet.
Haha, klopt omdat ik meestal 's middags/'s avonds werk (musicus) heb ik vaak 's morgen gelegenheid om enkele kilometers te lopen en kom ik op verschillende fotogenieke plekken.
Dus veel mooie achtergronden, maar nog niet zoveel horloges, maar sinds ik lid van HF ben groeit het aantal. Er is al weer een bescheiden budget om naast mān Tissot chrono nog een automaat aan te schaffen, ik denk bijvoorbeeld aan een Tissot Seastar, vintage Seamaster, HFLE 2017 ofā¦
Overigens een mooie Steinhart!