Wat dragen wij vandaag? Deel IV

De 62MAS vandaag

23 likes

Zag de re-edition hiervan op Haneda airport in Japan, maar vind het origineel echt 10x mooier!

1 like

Heb de nieuwe nooit mogen aanschouwen maar voor 3500 euro koop ik wel een oude, een 6105 en een 6309…:wink:

Of een Omega!

2 likes

Volgende!

Zo is wel duidelijk te zien dat ik naar een inktprinter en fotopapier moet om het mooi te krijgen. Dit slaat natuurlijk nergens op :smile:

3 likes

Succes! Hopen dat het niet te warm is. Wat ga je spelen?

1 like

Piano.

4 likes

:grin:

2 likes

Klassiek koormuziek begeleiden en pianosolo de Liebestraum van Liszt

4 likes

Mooi! Liszt is altijd mooi. Ook klassieke koorwerken?

1 like

Ja, o.a. Faure, Schubert, Brahms, Mozart, Mendelssohn, Verdi etc.

5 likes

Vandaag de waanzinnige Mido vervangen door de buitenissige Bulova

14 likes

Geweldig!

Thuiswerkdagje, toevallig net Fauré op staan. De overbekende, maar o zo mooie Pavane.

2 likes

Jongens, wat dragen we, niet wat draaien we… Zou eigenlijk een off-topic moeten zijn… :wink:

8 likes

Ik heb 0,0 verstand van klassieke muziek en weet nóg minder van pianomuziek, maar ik heb zojuist Liebestraum beluisterd en het was werkelijk prachtig

5 likes

Helemaal eens. Heeft wel weer alles met tijd te maken, dat dan weer wel. Ik dwaal wat af de laatste dagen. :slight_smile:

On-Topic dan maar weer, even andere schoenen op de Nomos. Ben niet helemaal overtuigd van de combinatie… denk ik.

EDIT: Valsspelen, ik kan er niet aan doen, maar deze kleur bruin kan me er niet echt op bekoren. Dus toch nog even andere schoenen. Deze combi verder vandaag:

Zo beter @HorlogeHalle? :wink:

Voordeel en nadeel van thuiswerken. Nu weer aan de bak en fijne dag allemaal. :wink:

16 likes

Eens met jouw twijfel.

:expressionless:

Maar tóch een ‘like’

:grinning:

Ik wou dat dit mijn twijfels waren

:sunglasses:

1 like

Whow óók zojuist beluisterd en … whoww

Wellicht dit soort muziek maar eens oppikken :smirk:

2 likes

Orient

9 likes

Ik zeg keihard: TE KLEIN VOOR JOUW POLS
:rofl::rofl::rofl::rofl:
En ik kan jou de oplossing aan ( of ván ) de hand doen.
:cool::sunglasses:

Mooie combi zo. Blijf die airman gaaf vinden.

1 like