Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Hmm moet toch maar blijven denk ik :slightly_frowning_face:

7 likes

Haha, ja die is lastig wegdoen he…:wink:

Vandaag de Carrera met op de achtergrond mijn gisteren nieuw verkregen kruisband

32 likes

Weer een Ʃrg fijne aankoop kunnen doen, opnieuw bij de kleindochter van de eerste eigenaar. Gaat om een Montdor panda chrono met blauwe wijzerplaat. Uitzonderlijk is dat het horloge komt met alle originele papieren en de originele doos. Het garantiecertificaat is afgestempeld December 1977 te Brussel. De handleiding zit er ook bij. Zeer mooi stuk met perfecte provenance! Tikt trouwens een valjoux 7734 in.

25 likes

33 likes

Zijn geen woorden voor ZO MOOI :heart_eyes::heart_eyes:

Kan weer niet kiezen :blush:

13 likes

Toolwatch zaterdag

9 likes

Spoedig herstel gewenst :+1:

1 like

Dat gaat een tijdje duren, sterkte :+1:t2:

1 like

Ja, I know. Maar met een afgescheurde door blijven lopen was ook niet handig, want dan valt er niet meer zoveel te sporten.
Nog negen maanden te gaan vanaf gisteren. :thumbsup:

2 likes

Ff een Quick & dirty van de nieuwe aanwinst :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Vandaag Montbrillant Datora op hagedis van @Ko-Banden

Dat bandje blijft altijd bij me; de Breitling maakt ook nadrukkelijk aanspraak op een basisplaats.

20 likes

Erg mooie KonTikišŸ˜

1 like

ā€œTank modeā€ vandaag… de ā€œtere Rusā€ heeft aan mijn pols plaats moeten maken voor mijn ā€œindestructibleā€ Dumet Instrument 2… zodadelijk de tuin in voor ā€œGroot onderhoudā€ā€¦ onkruid trekken, de uitgebloeide Vingerhoedskruid eruit, wat snoei en snij werk… schoffelen… dat vraagt om een horloge dat tegen een stootje kan… en makkelijk schoon te maken is na gedane arbeid…

12 likes

Blue saturday!

12 likes

Veel sterkte toegewenst :thumbsup: We gaan je denk ik veeeeel zien op HF :sunglasses:

1 like

Haha, yep! :smile:

1 like

7 likes

Vandaag uiteraard deze…

Fijn weekend allemaal :thumbsup:

20 likes