Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Even helemaal niets meer, zo bij het vuurtje hou ik de boel even liever weg.

Op de camping.

6 likes

Tudor maakt plaats voor de TH F1.

Groeten
Rutger

7 likes

كباب :sunglasses:

1 like

Groot gelijk! Zo zijn er bij mij tijdens een BBQ ook al meerdere horloges gesmolten!

4 likes

5 likes

10 likes

Ja, en toch ben ik daar wat huiverig voor. Niet dat ik denk dat er iets gaat smelten, maar ook bijvoorbeeld de bbq wordt gewoon echt ontzettend heet (duh) en dan krijg ik een jaar gesprek in mijn buik niet wetende wat dat met de binnenkant van het horloge doet.
Vast erg overdreven, maar makkelijk te ondervangen door gewoon af te doen.

1 like

Prachtig zo’n tag heuer. Nog steeds verliefd op! Zag hem vandaag weer liggen in de etalage…

1 like

Nog een toevallig geschoten plaatje van gisteren dat ook pleit voor de IIII…

2 likes

Kon niet kiezen. Terug van vakantie. 3 weken lang een aangepaste skx171 gedragen. De enige lol was het wisselen van de jubilee naar nato band.

Gisteren nog net op tijd wat opgehaald bij de bank.
Vandaag tijd voor het serieuze “limited” werk en wat zitten rommelen met bandjes wisselen. Onder andere wat nieuws van @Ko-Banden

26 likes

Blijft prachtig!

2 likes

De laatste 2 uurtjes nachtshift voordat mijn verlof begint… :sunglasses:

10 likes

Dank je!

Thuiswerkdagje

19 likes

Mooi hoor, die blauwe GS :+1:

2 likes

Omdat het een nieuwe aanwinst is vandaag een meer casual horloge om naar kantoor. De Aevig Corvid auto.

8 likes

Vandaag de Oris weer. Hele weekend niet gedragen, andere horloges verdienen ook polstijd, en zondag was ik in pak een stropdas die had ik een dresser aan, dat is deze Oris total niet.
Deze week een korte werkweek van 3 dagen (33 uur), daarna 4 dagen FNGEEN en M&M (mits op tijd in de brievenbus). Ik denk dat mijn vrouw met de M&M mag gaan lopen :slight_smile:

10 likes

De test … zwemmen in zee en strand

23 likes

30 likes