Kruisbestuiving
Thanks !!
Blijft ook echt een top horloge, leuke combi met de band.
Gefeliciteerd. Hoe is ie?
Zie boven!
De Citizen is super! Gaat de rol van mān SKX013, die wordt gepromoveerd (?) tot ādress-diverā, overnemen als beatable daily driver. Maar stiekem wil ik hem ook niet ābeatenā, dus zal extra voorzichtig zijn.
Kleurrijke dial, mooie kastvorm, aparte wijzers en indices. Dit versus bijvoorbeeld de SKX007/009? Lastig, kan de vergelijk niet maken.
Mag ik zeggen dat die Seiko (SDGM001?) ook echt prachtig is?
Ja ruikt erg lekker! Vind de Tobacco Vanilla lekkerder ruiken, maar voor nu nog eventjes te duur. Heb er zoān gratis testertje bij gekregen van Black Orchid, was wel wennen maar die geur is ook meer dan prima te dragen ;). Als die leeg is (1.5ml dus max een week als ik geluk heb) ga ik aan het grotere flesje. Hij rook op 't kaartje goed, beetje impuls aankoop⦠Komt wel goed āfingers crossedā (Ik hoop dat het daarover ging )
Hee, schaam je niet. Ik heb zelf net via de Baai een Kenzo Tokyo 30ml EdT gescoord uit Italie. Die shit is al tijden niet meer in productie, en het was altijd een favoriet van me. Ik ben nog op jacht naar een Kenzo Eau Indigo EdT die geen 60 Euro kost zonder doos in een tester-fles, dus ik begrijp je probleem.
Hoeveel een geurtje teweeg kan brengen⦠;). Ik ga nog net niet op zoek naar mijn favoriete luchtje⦠Als iets op is en niet meer te verkrijgen ga ik over op een ander⦠Op 1Million van Paco Rabanne na heb ik nog nooit meer dan 1 flesje van een bepaald geurtje gekocht⦠Al heb ik nu 6 verschillende aangebroken geurtjes op mān bureau staan⦠Succes met je zoektocht
Voor diegenen die gelezen hebben dat de tweede Rolex incoming is en denken dat ik niets anders meer draag, mis!
Tijdens werk (sowieso nooit Rolex)
Vanavond
Grt. Marco
Ook niet mis
Ik zag al iets bekendsš
Klopt, maar het is monsieur Pipet
Ik heb het vaker gezegd en ik zeg nu opnieuw
Die Sinn is topnotch
Beterschap!!! Wel lekker veel tijd voor de horlogehobby!! Weet niet of je in Rotterdam woont, want dan weet ik dĆ© plek voor je revalidatieš