Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Ben gecharmeerd van de Atlas bezel. Maar uiteraard gaat deze uit elkaar wanneer de onderdelen binnen zijn :v: fijne dag!

15 likes

Nog even de 6217-7000 World Timer uit september '64. Ik kan genieten van die plaat en het totale design. 1 van mijn mooiste denk ik😍

21 likes

Vandaag m’n andere “NA” van gisteren. Eind april al gekocht op de Rikketik in niet werkende staat. Eerst zelf nog wat geprobeerd met een andere batterij maar dat werd niks dus toch maar weggebracht; nu eindelijk terug uit Zwitserland, de T-Touch Expert Titanium:

5 likes

Zo dynamisch als die SDGM001 is in verschillend licht, zo weinig gebeurd er met m’n Baby Tuna:

Man, wat glimt dat ding niet.

Voor de oplettende burger is er vandaag iets vreemds aan de hand met mij en m’n horloge. Goeiemorgen!

7 likes

Thanks! Nee, ik woon in Den Haag, maar ik heb een topfysio om de hoek gelukkig. :thumbsup:

2 likes

Je draagt hem aan de verkeerde pols. :wink:

3 likes

Ik gok dat dat vreemde is dat je plotseling denkt Arabisch te kunnen lezen vandaag?

Hoe dan ook, doe ik vandaag met je mee, een fijne dag toegewenst. :slight_smile:

9 likes

Da’s normaal.

Dat zou ik niet pretenderen. Na drie jaar in Israel en meerdere bezoeken aan Turkije en Bahrain kan ik je mededelen dat ik geen wezenlijk talent heb voor Hebreeuws, Turks of Arabisch. Wel ben ik goed in Farsi-spotting: Ik pik Perzen uit groepen zodra ze hun mond open doen. :slight_smile:

2 likes

Kelton
(Nog met verkeerde rek…)

5 likes

Vraag ik me dan toch af waar je dat specifieke talent vandaan hebt! Begrijp me niet verkeerd, ik ben er zelf ook erg goed in, maar dat is te danken aan een deel van mijn afkomst.

En ja hoor nog steeds de PO, ik kan er maar geen genoeg van krijgen :heart_eyes:

24 likes

Gr. Marc

10 likes

Ik draag vandaag niets!

Stuur daar eens een foto van per pb

6 likes

Ik weet het echt niet. Ook al spreek ik de talen niet, ik hoor de muziek er wel in, dus ik pik Farsi er misschien wel uit omdat de klanken me ergens bevallen. Ook heb ik ooit kort wat gerommeld met een zeer fijne Iraanse dame, maar daar zat geen woord Farsi bij. :slight_smile:

Wat het horloge betreft: Ik draag het vandaag op staal. En dat voelt naar. Ik moet de neiging constant onderdrukken om dat er af te halen.

1 like

Hammy vandaag…

16 likes

Da’s een understatement. Zeg, doe daar eens gauw een knap leren bandje op. :slight_smile:

Leuk horloge, met die streep lume, die bollekes en dan die 12 om het af te maken.

1 like

dank!

ik weet het ik weet het … :slight_smile:
en weetje: ze geven nog steeds licht af!!

1 like

25 likes

Laco vandaag…

5 likes