Wat dragen wij vandaag? Deel IV

De nieuwe aanwinst! In positieve zin verrast :+1:

10 likes

Marathon op de hei…

6 likes

Top! Toch de trekker overgehaald…:)?

1 like

Zoals te zien is :smile: Was toch ook wel benieuwd naar het horloge. Oranje plaat en shrouded diver zijn weer twee dingen die ik van mn lijstje van tot nu toe gehad af kan strepen. De kast is erg geslaagd en ook echt een flink stuk dunner dan de sumo. Draagt imo wel goed zelfs op een bescheiden 17cm pols zoals die van mij. 46mm vs 41mm valt reuze mee

8 likes

Terug naar 1946 met de Tollet!

22 likes

Vandaag twee Orient multi Calenders binnen! Gelijk even polsen.

7 likes

8 likes

Deze bronze knaller…

23 likes

Nice😊

Fijne dagšŸ–’

15 likes

Verassing van de dag.
ƉƩn keer in de zoveel tijd is het grote schoonmaak in huize Sjoesbal. Zo ook vandaag. Ergens in een oude schoenendoos kwam ik deze Breil Manta tegen. Stond stil, zonder bandje en onder de vlekken.
Na een kleine poetsbeurt, nieuwe batterij en een nieuwe band toch best een leuk klokje voor erbij!
Vandaag dan ook maar gelijk om.

Patrick.

5 likes

Sinds gisteren de Tangente op een two piece nato. (Mag het dan nog wel een nato heten? :thinking:)

10 likes

Zou je je leerlingen dan eventueel uit kunnen leggen dat van de Rotonde op de Espelerweg naar de vluchtheuvel bij de Bosbadhal een 70-zone is? :slight_smile: Het gaspedaal verheugt zich daar in een kwade reuk.

1 like

Hey Michiel, jij had een Tangente 38 dacht ik he? Wat is je polsomtrek, als ik zo vrij mag zijn? Lijkt maar een klein klokje zo!

Klopt, ik heb inderdaad de 38mm Tangente. Mijn polsomtrek is ongeveer 21cm. Op de foto lijkt het het horloge inderdaad vrij klein, al vind ik dat ā€˜in het echt’ nog wel mee vallen. :thumbsup:

1 like

@pverstraten

Paul, ik wil niet weer een ban krijgen door te reageren op een verkooptopic en ik snap dat je je laptop wil verkopen. Maar zet hem dan op Tweakers ofzo :slight_smile:

Dat gezegd hebbende…ik heb nog een Knaus caravan uit 2002 te koop, en ondergoed van een ex-vriendin. De geĆÆnteresseerden mogen een berichtje sturen over de caravan. De lingerie is OHPF voor @Logie

9 likes

Jammer, ik zoek nog een Hobby.

1 like

http://www.lsp-designs.nl/Punnikcursus.php

2 likes

https://tweakers.net/aanbod/1410313/apple-macbook-pro-13-komma-3-inch-retina-(2015)-2-komma-7ghz-128gb.html
:no_mouth:

1 like

Gelukkig voor jouw polsen bestaat hij in een maatje groter! Blijft een topper, die Tangente.

De strap is tof, al zou het wit eerder zilver moeten zijn. Nu lijkt’t alsof de dial dringend een wasbeurtje nodig heeft (of net in de verkeerde was gezeten heeft :stuck_out_tongue:).

1 like

22 likes