Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Nieuwe bandje van @anon50762135EV

14 likes

Drukke dag…Stressless bankstel gekocht, oude Molinari set op Marktplaats, heg geknipt…

10 likes

Deze was vandaag mee op de eerste ronde psycho-technische proeven en assessment met rollenspel waarbij de case was dat ik iemand z’n bevordering moest tegenhouden wegens niet conform en de ganse meuk. Ik moet dit doorlopen om voor een hogere functie aangenomen te worden op mijn werk. Niet simpel als je nog nooit leidinggevend geweest bent :sweat: Lekker voetjes op de grond, het kopje erbij houden met een down-to-earth horloge :sunglasses:

11 likes

3 likes

Niks bijzonders, gewoon een Seiko…

27 likes

Ik wou dat ik me in mijn werk kan veroorloven er naast te zitten…:thinking:

1 like

Wat een enorm leuk, euhhhh, klokje.

Nog steeds accuraatheid aant volgen om de pols, dag 3. Geraakt mooi ingelopen na terug naar Rob geweest te zijn, zit nu op nog maar op +10s afgelopen 18u :blush:

5 likes

fun quartzzz

3 likes

Laat je ff weten hoe het afgelopen is, wanneer je de uitslag weet.

Vind ik wel interessant dit.

Rustahhhgg

2 likes

Mijn vaste travel compagnion

7 likes

Als ik hiervoor geslaagd ben, volgt er nog een tweede vragenronde, schriftelijk en mondeling, rond kennis scheepvaartreglement, maritieme aardrijkskunde (afkortingen, ligging rivieren,kanalen, toegang en dergelijke), computerkennis en competentie- en motivatiepeiling. Ze maken het tegenwoordig niet gemakkelijk in BE voor de sluismeesters en brugwachters.

Je zou tegenwoordig wensen om op zo’n afgelegen vuurtoren gedropt te worden en je ding te doen zonder al de bijkomende mambo jambo :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Eens een keer iets anders :slight_smile:

Groeten,

Tecco

25 likes

Geweldig filmpje zeg…leuk om te zien hoe dat gaat op zo’n toren. En blijft altijd een enorm indrukwekkend beeld zo’n vuurtoren te midden van een woeste zee.

1 like

7 likes

Is het weerspiegeling of heeft de wijzerplaat een hele fijne structuur? :grinning:

1 like

Twee weken hetzelfde horloge omgehad :astonished:

Maar de Marinemaster was de perfecte reisgenoot in Toscane. Zwemmen, ruwe stranden, klamme steegjes en pittige tomatensaus, niks was te gek. En dat Diashield werkt écht. Er zit geen enkel nieuw krasje op. Als kers op de taart: -14 seconden in 2 weken :open_mouth:.

16 likes

Heerlijk dit filmpje, in 2004 gemaakt dacht ik, was één van de laatste vuurtorens van Bretagne die geautomatiseerd werd. Ik zou het wel zien zitten om de week vuurtorenwachter, om te ontsnappen aan de hectische toestanden van alledag :wink: het boenen van de ingenieurskamer moet pure zen zijn op zo’n locatie :heart_eyes:

1 like

Is dit allemaal voor een baan van sluismeester / brugwachter?
Sjeming,… nooit bij stilgestaan :astonished: