Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Ja inderdaad, binnenkort waarschijnlijk universitairen die de bruggen en sluizen gaan bedienen, of cyborgs, die zijn goedkoper :wink:

Nee heb je goed gezien, er zit een lichte structuur op de wijzerplaat…bij bepaalde lichtinval lijkt het wel papier/perkament…een leuk en sjiek effect. Hebben ze goed bedacht bij Damasko vind ik…

1 like

Same here…lijkt mij ook heerlijk en indrukwekkend tegelijkertijd…langer dan 1 week achter elkaar moet het overigens niet zijn, denk dat ik dan tureluurs zou worden. We kunnen elkaar wekelijks afwisselen :wink:

1 like

Terug in huis

30 likes

Ah, een balpython! Heb ik ook een tijdje mee gefokt. Zoals ook groene boom boa’s, regenboog boa’s en allerlei melkslangen en rattenslangen.

Leuke hobby, maar gaat wel heel erg veel tijd in zitten!

Met plezier, maar ze waren altijd met z’n tweetjes hoor, denk dat we 1 week op die vuurtoren samen wel overleven, lekker keuvelen en ouweho*ren over horloges in de vrije tijd op de ā€˜phare’ :wink:

1 like

Wel gebruikt overigens…

1 like

Haha…indeed, moet makkelijk lukken :grinning:

1 like

Sodeju zeg…dat is pas een beauty van een klok…met witte wijzerplaat! :astonished::heart_eyes::ok_hand:

1 like

Belangrijker: zit ie lekker? Alle stress als sneeuw voor de zon verdwenen? :upside_down_face:

1 like

Matched aardig :sunglasses:

12 likes

Een alleraardigste NA voor het geld… Was domweg nieuwsgierig wat je nou krijgt voor zo’n bedrag…

11 likes

Niet verkeerd voor dat geld, ik heb hem ook gehad, mijn zoon draagt hem nu.

Prima doordeweeks klokje waar je niet om zit te treuren als er een krasje op komt.

1 like

Zeker, zeg wanneer ga je chips bakken van je oogst :yum:

1 like

Zijn gewone banaantjes. Die kleintjes :wink: Denk nog ruim een week en dan heb ik weer wat uit te delen en te eten. Groeit als een malle hier.

4 likes

DonderRusdag met deze Raketa:

Groeten uit Palma de Mallorca :sunglasses:

12 likes

Toch lullig om te zien. Ik heb 20 jaar bij die tent gewerkt. Het was al erg dat ze Agilent afsplitsten, maar toen verdween HP Inc, vervolgens werden Services en Software in de uitverkoop gegooid…

HP Inc is tegenwoordig misschien wel cooler dan HPE, want wat er van dat laatste moet worden…

Gaat me toch aan m’n hart.

1 like

Weinig kaas van gegeten. Als deze het niet optimaal doet, loop ik naar de ICT-afdeling en vraag ik of die met 15 min. weer klaar kan zijn :innocent:

Ik heb thuis wel een linux server van 12TB draaien incluis mediacenter, maar dat is gewoon uit gebruiksgemak. Het onderhoud ervan doe ik zelfs al niet meer voor de lol. Het moet gewoon werken :smirk:

1 like

Weer terug in de collectie :grin:

18 likes