Vakantieklok op het strand in Mallorca:
Muziekje er bij:
Mooi! Kende het merk niet maar schijnt Spaans te zijn.
Zag dat er wat leuke en betaalbare vintage exemplaren te vinden zijn. Ik ga eens op zoek…
43, maar ik heb relatief kleine polsen en het is goed te doen.
Dat zou 'm nog mooier maken inderdaad 
45 minuten heeft het me gekost om de originele stalen band met de solid links erop te krijgen. 
Zonder schade welliswaar, das het belangrijkste 
Prettige zaterdag iedereen!
Als je nog tips hebt opgedaan, deel ze effe 
Het lukte niet deze keer met het kleine Bergeon-vorkje, het was een kwestie van in de uitsparing langs de binnenkant van de endlinks de springbar met mijn nagel in positie houden en dan heel voorzichtig met de stift ipv het vorkje de andere kant erin te duwen en een kantelbeweginkje te maken. Klinkt simpel, maar was het niet 
Code rood… Eindelijk weer teruggevonden in een ouwe schoenendoos, maar toch balen - geen enkel klokje er in

Ik had het meer over het artikel in dat tijdschrift HAHAHAHAHAHA 
De GMT-Master II is zojuist opgehaald en ik had gevraagd of @emveezet de Monaco mee wilde nemen, gewoon om een keer te passen. Niet om te kopen, welnee. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan… Viola mijn nieuwe aanwinst, wat is ie gaaf in het echt 
Moet het nog lezen eerlijk gezegd, weet nog niet of het spannende of ontspannende lectuur is. Als ik iets ongelooflijk nuttig lees in het artikel laat ik het je persoonlijk weten 

Zo’n impulsaankoop is helemaal niet verkeerd, geniet er van 
Haha geweldig! Wat had er ooit allemaal ingezeten dan?
Naast horloges verzamelen nu ook al dozen verzamelen?