Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Echte grail vlg mij. Lijkt op mijn Eternaatje, ook al net zo’n soort bijtje om te horen

1 like

Vrijdagavond.

18 likes

Heb je bezoek of ben je vergeten mij iets te vertellen?

Gelukkig

Je nam niet op, dus hebben we alles maar opgezopen zonder je.

1 like

Linker pols:

Rechter pols:

11 likes

Vakantie afgelopen. Netto resultaat van twee weken dagelijks om de pols… strak op 0 sec. :smile_cat:

6 likes

Ik heb net een tattoomachine gekocht op een feestje en de naaldjes en inkt besteld on the line. Een nieuwe hobby? :sunglasses:

13 likes

Op wie ga je oefenen?

Op wie ga je oefenen?

Op Dikke Dennis???

3 likes

Mooiiiiii

FC is wel een interessant merk vind ik

Seamaster cal 501

14 likes

Hahahaha… Twee horloges kan natuurlijk helemaal niet. Ook niet als je Schwartzkopf heet. Tenzij je op 60 meter diepte zit met aan een pols een Suunto en aan de andere een duikertje als backup, natuurlijk. Maar dat ga je met een wearable niet doen. :slight_smile: De Rollie is toffer dan de wearable. :slight_smile:

Brrrr… Dat doet mij aan een collega denken van vroeger. In het call-center waar ik werkte hadden we een bijzonder grote Duitse lesbische dominatrice die Riny heette. Zij was getrouwd met een heel klein iel Nederlands homootje die een Sub was, en hadden elkaar ontmoet op een S&M kamp in Denemarken.

Zij had altijd lycra broeken aan omdat ze op de motor naar het werk kwam en dan het leer uittrok. Hierdoor kon je de grote ringen die in diverse delen van haar lichaam gejast waren goed zien zitten, temeer daar ze meestal voor je ging staan met één voet op je bureau en haar kruis min of meer in je gezicht gedrukt.

Zij had een crew cut en zat onder de zelf-gemaakte tattoeages waar, laten we mild zijn, evident geen artiest of designer aan te pas was gekomen. Ik zeg: Niet doen.

Overigens was het een absolute schat van een wijf, met zwaar Londens en Hamburgs akzent in haar Engels en Duits, en zeker één van de meest competente support engineers die er rond liepen. Ik mis Riny af en toe. :slight_smile: Zeker als ze met zwarte doosjes met stukken metaal aankwam!

“Kijk wat ik nieuw gekocht heb!”

– opent doosje –

“Wat is dat Riny?”

En dat er dan altijd een uitleg volgde. :slight_smile: Ik ben nooit meer dezelfde geworden.

3 likes

Zoals je het omschrijft voelt het bijna alsof ik er bij was. Het voelt zelfs alsof ik Riny een beetje ken.

2 likes

Tussen al dat peperdure geweld van jullie nu eens de Armani automaat met power reserve! Van mijn schoonouders en vrouw gekregen.

12 likes

Hee! Een Emporio Glycine! :slight_smile: Wat hebben wij toch met vleugeltjes in merken? :slight_smile:

Leuk ding wel, overigens.

1 like

Kweet ut nog nie.
Prettig weekend allemaal. Morgen wordt t weer een beetje zomer dus kunnen we onze klokkies weer in het zonnetje zetten

3 likes

Thanks! Viel mee hoor, deze lag in het scharrelhoekje😉

1 like

Aan het werk met de Seamaster :smiley::+1:

29 likes

7 likes