Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Code rood… Eindelijk weer teruggevonden in een ouwe schoenendoos, maar toch balen - geen enkel klokje er in :disappointed: :smiling_imp:

7 likes

Ik had het meer over het artikel in dat tijdschrift HAHAHAHAHAHA :joy:

7 likes

De GMT-Master II is zojuist opgehaald en ik had gevraagd of @emveezet de Monaco mee wilde nemen, gewoon om een keer te passen. Niet om te kopen, welnee. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan… Viola mijn nieuwe aanwinst, wat is ie gaaf in het echt :+1:t2:

24 likes

Moet het nog lezen eerlijk gezegd, weet nog niet of het spannende of ontspannende lectuur is. Als ik iets ongelooflijk nuttig lees in het artikel laat ik het je persoonlijk weten :wink:

1 like

:joy:

Zo’n impulsaankoop is helemaal niet verkeerd, geniet er van :+1:

1 like

Haha geweldig! Wat had er ooit allemaal ingezeten dan?

1 like

Naast horloges verzamelen nu ook al dozen verzamelen?:thinking::joy:

1 like

Na 9 dagen pianospelen en gisteravond een fantastisch concert in Zuid Frankrijk staat de trein nu met vertraging stil voor Utrecht. Nog even geduld en dan een lekker glas Franse rode wijn thuis in Enschede.

29 likes

Gefeliciteerd met je succes!

1 like

Dank je wel!

Een Ten 2 Two ;). Deze had ik aan toen Dafne gisteren goud won op de 200m. Op de dag dat mijn oma (RIP) eigenlijk jarig zou zijn … hoe mooi. Oranje boven :pray:

20 likes

Haha mooie prestatie he, ik heb ervan genoten…om ook even (een beetje) in het oranje thema te blijven:

https://myalbum.com/photo/lgpiuEE55C2v/1k0.jpg

Eigenlijk een impulsaankoop, dus nog even in het plastik laten zitten en wachten met resizen tot ik mijn besluit heb gemaakt of ie blijft. Was eigenlijk in de markt voor iets anders, maar wat ligt ie mooi laag op de pols zeg!

10 likes

succes met de nieuwe job :thumbsup:

1 like

Gaaf man! En ik maar denken dat die traktor je baan was.

1 like

Vroeguhh Nils, heeel vroeguhhh kocht ik van alles en nog wat - ook lege dozen dus blijkbaar haha @Utrecht2. Was deze niet allemaal vergeten maar een paar toch echt wel en ook waar ik ze gelaten had zo’n vijftien jaar geleden. Van deze tamelijk gekke doos hier herinner ik bijvoorbeeld echt niets meer -

4 likes

Tja…accesoires zijn ook leuk😊…pas nog een sticker gekocht van ebay voor in mijn vitrinekast😊

6 likes

27 likes

Omega cal 266

16 likes

9 likes