Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Serieus? Weird😱

1 like

Dankzij jou dwaalt er nu (naast een Damasko) ook nog es Sinn 104 door mn hoofd! Gelukkig moet de Nomos er eerst komen, anders was’t al gebeurd vrees ik :smiley:

Avondwissel: zo kan’k hier weer on topic posten! :wink:

15 likes

Haha :thumbsup: Naast de Damasko kan ik de 104 ook van harte aanraden. Mooie Tudor :ok_hand:

1 like

Ja vond ik ook - iedereen weet denk ik dat in de TV en de cultuurwereld met de kijk/bezoekcijfers wordt gerommeld, maar op HF had ik toch de precisie van een Zwitsers uurwerk verwacht :sweat_smile: :sunglasses: Toch lastig voor die mensen die de populariteit van een klokje willen peilen vóór 't adverteren :smiling_imp:

Etsy heeft veel… zoals https://www.etsy.com/nl/listing/511332230/lederen-horloge-geval-corporate-gifts?ref=related-1

Uh…chronograph??? aan/uit LCD paneeltje of zo Nils? Leg eens uit…

1 like

Zie ik daar nou met de wijzerplaat “matching” grijs stiksel? Erg fraaie combinatie!

Grt. Marco

Wat is de diameter?

Oh man, wat een klok!

1 like

Dank u. Daar was ik ook bij zonder mee … in mijn “nopjes”, lees: geen toeval😉
@daffie had zo’n bandje op zijn Omega Cosmic, daar viel met het stiksel op.
Bijkomend voordeel is dat hij net als de Sinn tegen een stootje en flink onder water kan.

Nu alleen nog grijze veters in mijn zwarte schoenen om ook @anon50762135EV tevreden te stellen😜

2 likes

Vandaag een NOS Enicar automaat omgehad.

Niet gekocht wel genoten. :grin:

12 likes

Nog steeds de Omega.

Groeten
Rutger

23 likes

Staat de Tudor zeer goed :ok_hand: Zoals je zegt een erg fijne (behoorlijk) waterproof band…

1 like

Heel vaak zie ik op MP en ook hier de vraag wat is de diameter voorbij komen, wat bij mij altijd de vraag doet rijzen of bij het horloge van nu soms dezelfde sales trucs worden toegepast als bij auto’s. Iedereen die al jaren hetzelfde merk en zelfde type auto koopt moet er serieus rekening mee houden dat de garage of parkeerplek in de straat op den duur te klein wordt… Ook in de vintage jaren waren er overigens al diameter marketeers aan de gang - dat vroeg in sommige gevallen dus om onnatuurlijk lange stiften :joy: zoals bij deze Scandia…

2 likes

11 likes

Is dat een fles knoflooksaus? :neutral_face:

7 likes

Jip aan/uit door een knopje te drukken komt het digitale tevoorschijn🖒☺

5 likes

Ha…Patrick Bateman doet weer eens aan hersenspinsels :sunglasses:

2 likes

Vanochtend weer eens iets heel anders uit de kist getrokken.

Is tegenwoordig niet meer helemaal mijn smaak. Verkopen is zinloos voor die paar tientjes dus af en toe gewoon omdoen en spelen met diverse bandjes.

3 likes

Doet me denken aan een seventies Sony versterkertje - of zie ik dat verkeerd?

1 like