Wat dragen wij vandaag? Deel IV

12 likes

Absolute aanrader! Ik wilde de 14270 vanwege het tritium. Deze is uit 1996.

2 likes

@evh dat is een Rolex daytona 6263 :yum:

26 likes

Het hele krentenbollentopic is mij ontgaan, maar daar lust ik er wel eentje van. En een paar mooie volle ronde kadetjes zeg ik ook geen nee tegen.

@Fate_Amenable_To_Change @25tien @anon50762135EV

Zolang ze de frankenSKX maar met rust laten.

Deze frankenSKX is speciaal voor jullie:

En is van @Roog84 :sunglasses:. Ik had zelf verwacht dat het ruk ging staan, maar ik vind hem geweldig. Een SRPB01 green Turtle wijzerplaat en vlak saffier zonder AR zijn de enige mods.

15 likes

Serieus ???

Whow

1 like

Toegegeven die is best puik.

1 like

Thank you, i concur

1 like

Gaaf gedaan!🖒…Ik vind die kleur prachtig…is groen maar lijkt ook blauw…nice…nice😊

1 like

Ja voordat ik hem inpak morgen, loop ik er nog even mee naar de supermarkt in de hoop dat de zon schijnt. Ik had deze SRPB01 wijzerplaat nog niet eerder gezien, maar hij is prachtig. Komt erg goed uit door het vlakke saffier.

De harde eis was ook dat het saffier geen AR mocht bevatten :sunglasses:

1 like

Want? Bij AR heb je dan geen sunburst of minder?
En die green turtle plaat…heb je die passend moeten maken voor de SKX of zijn die dezelfde grootte? Dacht dat de Turtle groter was🤔

Ik wil niet dat je door die AR wat van die mooie kleur kwijtraakt.

Zelfde geldt voor deze SKX PADI:

Het mooiste is gewoon een helder saffiertje.[quote=“Slin, post:7923, topic:110968”]
En die green turtle plaat…heb je die passend moeten maken voor de SKX of zijn die dezelfde grootte? Dacht dat de Turtle groter was​:thinking:
[/quote]

De kast wel, wijzerplaat is plug & play.

Edit: Als we in de trant van de Turtle platen in SKX’en blijven… Ik ga deze in een SKX bouwen voor @Svennos

Alles is al besteld :sunglasses: Sven krijgt de eerste SKX787 op de aarde.

7 likes

4 likes

Goede nacht
Rutger

7 likes

Prachtig man! Jij kan er wat van🖒😊

1 like

Beide SKX’en (de Batman vooral) zijn/worden fu***** awesome. Eindbaas ben je. Wederom petje af

1 like

Airmannetje vandaag :slight_smile:

30 likes

Wat een foto. Één woord: damn

1 like

Mooie foto!

1 like

Idd, prachtplaat!

2 likes

Nu weet ik het zeker rg :wink::+1:

3 likes