Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Dat is me nog nooit eerder opgevallen, en nu blijf ik er op letten…
Je wordt bedankt he! :joy:

Sorry, idd ken het gevoel helaas. :slight_smile:

1 like

Zo wat een ding is dat…lijkt wel heel groot🤥

De Vostok van mij heb ik vanmiddag opgewonden en op HF wat navraag gedaan maar is ook een automaat…

1 like

Nog twee afleveringen te gaan!!!

4 likes

009 & Turtle :smirk:

5 likes

design follows function heet dat vlg mij… dat krijg je dus met grote kasten i.c.m normaal formaat werk

Vandaag nog steeds ‘t lenertje’ @Thehaguedragon

8 likes

Heb ook nog deze Wostok handopwinder ergens in de doos = oud fotootje en is intussen het glaasje van gepoetst.

Toevallig vanmiddag nog een hele gave Russische dresswatch (doublé) verkocht aan een beginnend verzamelaar. Vroeg die me: “Hoe laat ik hem lopen?” Zijn vriend en ik in koor: Opwinden!". Hij weer: “moet dat voor of achteruit” :innocent:
En natuurlijk vond die hem eigenlijk te klein maar hij nam hem uiteindelijk toch. Ik heb al de eerste mannen met dameshorloges gesignaleerd dus ik maak me met mijn ouwe barrels geen zorgen!!:smiling_imp:

4 likes

Ja dat vooruit of achteruit had ik met de eerste rus(nieuwe modellen dan) dat ik moest proberen op te winden met die wiebelige screwdown kroon, dat is wat lastiger als zonder screwdown kroon want je draait die kroon zo weer op slot zal ik maar zeggen.

Heb eigenlijk weinig problemen met kleine of grotere klokken(niet te groot dan)…draag net zo lief 35-37…eigenlijk best comfortabel😊

2 likes

Nou die Stadium moet je echt zien te scoren - lekker breed maar niet zo hoog dus er kan makkelijk nog een horloge naast :joy:

1 like

Ja 4 horloges op iedere arm straks…:joy::joy::joy:

30 likes

16 likes

Hoe bevalt ie? En hoe is de lume? Mooi man, heb er ook naar zitten loeren.

1 like

Bevalt echt prima, draagt zeer comfortabel en is goed afleesbaar. Lume zou ik me niet te veel van voorstellen.
Ben er zeer content mee.

26 likes

Ook vandaag :grinning:

14 likes

Geen trein + zonnetje + forum + meeuwtje = best relaxed

19 likes

Mooi :+1:t2: Was even benieuwd hie dat beviel…zeker omdat je hiervoor een heleboel keus had :wink:

26 likes