Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Hele gave band inderdaad! Exotische leersoort?

Vanaf de fiets geschoten in de buurt van het Duitse AlstƤtte.

11 likes

Avond wissel, met nieuwe insert.

5 likes

Dit is de ā€œcollectieā€ :joy: Seamaster krijgt bijna alle draagtijd. Gshock voor sporten/vakantie/klussen. Andere is erfstuk van mijn vader en draag ik alleen op dagen die iets met hem te maken hebben zeg maar. Dus in dit topic 99 van de 100 keer de omega. Dat bevalt wel goed eigenlijk.

9 likes

Evening strap change ā€¦:thinking:

Knakending van Cheapest Nato.

20 likes

29 likes

22 likes

Toch een wissel,ā€¦

25 likes

De CW

13 likes

23 likes

Het is Alligatornek gemaakt door Hamilton leatherworks.

1 like

32 likes

Dat is en blijft toch een prachtig ding!

1 like

Beetje neo - russisch lijkt het, maar wel een leuke hommage aan de vintage modellen, mooie structuur trouwens in de kast Nils. Hier nog een vintage Amfibie uit mijn archiefje

5 likes

Ik had vandaag zn grijs-zwarte broer om:

14 likes

Ja hĆØ; gewoon lekker simpel.

1 like

Heb deze op de Horlogemarkt gekocht en hij had er bij gezet dat ze nu niet meer te bestellen zijnā€¦is vrij nieuw maar toch geen hommage? Dit is toch gewoon een Vostok? Jij weet meer van die russenā€¦vertelā€¦vertelšŸ–’ā˜ŗā€¦Gaaf ding van jouā€¦alleen handwinder of ook automaat?

Ik zou het niet simpel noemen, eerder perfect uitgekiend (en daardoor ogenschijnlijk eenvoudig).

Bij deze heb ik dat ook:

22 likes

Dat bedoel ik ook eigenlijk met simpel, maar jij verwoord het veel beter. Simpel is vaak niet zo eenvoudig. :slight_smile:

Deze is idd ook erg mooi!
Had enkel de subdial graag nog iets verder naar onderen gezien.

3 likes

vlg mij was het oude spul van de Russen vrijwel alleen maar handopwinder, en soms een enkele Quartz of automaat. Ik heb een stadium (uitgebracht tgv de Olympische spelen in Moskou destijds) die wel Ā“n automatisch uurwerk bezit. De dial is regelrecht jatwerk van de Mido denk ik maar hij is wel lekker groot en opvallend:smiling_imp:

5 likes