Summertimer. Warm hè?
Succes met je computer!
En dat is precies de reden waarom ik de Precista hen aangeschaft, als dagelijkse klok. De Sub heeft wel wat rust verdiend
Dag Ide,
Je bent een gevaar voor jezelf, maar wat nog belangrijker is…voor anderen als je zo hard rijd en een foto wil maken.l
Bedankt Hans. Ik moet gewoon een een nieuwe schijf kopen en inschuiven, formatteren en klaar. Wat meer werk is, zien, wat voor belangrijks ik kwijt ben en zien of er nog stukjes rond zwerven in de e-mail en zo… Lastig ook van gescande documenten voor de belasting e.d.
Slecht weer aan de Pacific vanmorgen dus troost ik mijzelf met deze nieuwe aanwinst… de Tisell Marine Dive. Aardig ding!
Jeps! Nummer 100/100
Als je dat zelf kunt is dat wel heel mooi. Hoop voor je dat er niet veel is verloren gegaan. Zelf gebruik ik een externe harde schijf waar alles automatisch op gekopieerd wordt. Of het ook gaat werken als het mis gaat moet ik dan maar afwachten😀. Overigens een mooie Seiko monster!
Deftige klok!
Vanochtend haast, dus een quartz: de Velox Dark van Leyden Watches.
Minder dit. Klok 10, boodschap 0.
Wat moet jij als stijlvolle man, je had Donald Trumps zoon kunnen zijn, toch met zo’n ding om de pols? Nu klopt het totaalplaatje niet meer.