Wat dragen wij vandaag? Deel IV

25 likes

Net opgehaald

19 likes

Ik kan niet goed zien welke het is Eric, wel gaaf :+1:t2:

1 like

Prachtige Precista!

1 like

Ziet er heel mooi uit! (dit merk is “nieuw” voor mij)

1 like

17 likes

12 likes

22 likes

Prachtig die Seastar!

1 like

vandaag ff afkoelen op de motor.

9 likes

Deze vandaag afgeleverd, de microbe begon weer op te spelen na maanden van inactiviteit🙈

16 likes

Nog even genieten van deze laatste tropische dag met m’n oranje Monster op z’n nieuwe Engineer II bracelet. Lekkere combi, al zeg ik het zelf!

8 likes

Deze toch ?:heart_eyes::ok_hand:

23 likes

bmw gs1200?

2 likes

Zit thuis wat te hannesen met een gecrashte 2TB schijf in de computer. Uiteraard weer niet voldoende her en der bewaard
 Hopelijk krijg ik daar geen problemen mee

Enniewee, een Japans gemodificeerd Monster vandaag

11 likes

13 likes

@HansT @jeroenderee de standaard Precista PRS-3, made in Great Britain, uitgerust met een ETA 2824-2 uurwerk. Dit is de standaard uitvoering, er is ook een LE in het zwart, blauw, oranje en geel in een oplage van 50 stuks per kleur

4 likes

Datumvenster is tevens de temperatuur van vandaag!:sunglasses:

Een verkoelende avond gewenstđŸ»

22 likes

bijna goed :+1: BMW R1100 GS 1994

2 likes

Ha Eric, dank je wel! Dit is wel een overweging waard, vooral de standaarduitvoering vind ik heel mooi. Een eventuele aanschaf zal even op zich moeten laten wachten omdat ik nog maar 14 dagen geleden m’n nieuwe Oris heb opgehaald en ook nog ieder moment gebeld kan worden dat ik m’n Omega (quartz) van de revisie kan ophalen, m’n spaarpot is momenteel leeg.
Deze Precista lijkt me een prachtige klok met een top automaat er in om dagelijks te dragen!

2 likes