Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Goedemorgen en fijne herfst!..:wink:

26 likes

9 likes

Vakantie!

12 likes

Ik zou 'm flipperen. Mooie Flieger, jammer van de kroon en dat datumvenster met die driehoek er naast.

En een Flieger mag toch echt niet op Staal. Dat vindt het Reichsluftfahrtsministerium niet goed. :slight_smile:

Oops. Niet gezien. Wat ik me tegen jou permitteer… oh, wacht. Het is @25tien… :slight_smile: Evengoed no offense. :slight_smile:

1 like

Blue…

25 likes

Vandaag dit maar eens;

En ja, dan een tripje langs het horloge met de Macro. Wat je zoal niet ziet, zeg.

Patina bij de kroon.

De Kroon zelf heeft ook op z’n donder gehad.

De wijzerplaat ook.

Er zit moeite in de indices.

18 likes

Owkee jij als Aristocraat… dan ga ik als Piraat … :slight_smile:

https://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/0/d/0d0bd6fd8d01d5da2deccfeb4f51618f86a4c649.PNG

Fijne woensdag :slight_smile:

19 likes

De squale op een grijs suede nato.

14 likes

Kwam er paar dagen terug achter dat een collega een SARB033 heeft. Hij wist niet dat ik wel van de Seiko’s was. Hoop hem vandaag deze te laten zien.

32 likes

17 likes

Doe hem gewoon stiekem aan…

23 likes

dat had ik ook gedaan ja …

25 likes

Ook in de regen mag de DJ mee.

21 likes

Dank je wel, ja zulke ongelukjes is echt balen.
Jij ook succes met je arm, soms duurt het heel lang voor alles weer is hersteld!
We vinden gelukkig troost in onze mooie horloges (al hebben ze soms maar 1 wijzeršŸ˜„)

OK, ik word eentonig. Maar hij draagt zo fijn.

12 likes

Het was een tijdje geleden dat ik de DSotM aan had en het jumping hour mechanisme is dan niet echt handig om 600 rondjes te gaan draaien.

25 likes

I.v.m. de weersverwachting vandaag maar aan de duiker…

14 likes

Vandaag de juist in ontvangst genomen Magrette Vantage in brons met een custom made D strap om de pols , prachtig uurwerk met een mooie sandwich dial … Happy !!!

9 likes

Op een of andere wijze past dit horloge heel goed bij UšŸ˜„

2 likes