Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Vandaag deze:

5 likes

NA vandaag, eerst maar proberen op een mesh bandje :blush:

21 likes

Erg gaaf Tom, maar is hij wel goed af te lezen?

1 like

Na een maand alleen m’n nieuwe Tissot chrono, nu even m’n Prisma, maar ik mis de PRC wel

15 likes

16 likes

Blauw op blauw weer eens

22 likes

10 likes

Het was Parijs, ik moest daar voor 't werk een praatje houden bij een event. De foto’s van het gebouw zijn bij het event: Het oude hoofdkantoor van BNP Paribas.

Man, man, da’s geen Rabobank Tjietjerksteradeel, zeg maar. Wat een rijkdommen. En dan rij je Parijs uit, kom je voorbij hele hordes Syriers die in het vuil liggen te hongeren.

Parijs is prachtig, maar de tegenstellingen zijn er groot. :slight_smile:

Om on topic te blijven, vandaag weer thuis, en de Stargate maar eens op een nieuwe Miros Time Supreme Navy geknikkerd:

10 likes

De Russische Franck Muller hommage.

10 likes

Prachtig! Ik zit ook een horloge met bruine sunburst te beloeren, dus… Swap jij wel eens banden, en zo ja wat past er allemaal op zo’n bruine sunburst?

Eens even bij juwelier gekeken hoe hij staat op de stalen band (met dit warme weer is leer toch minder prettig), maar valt me niet tegen :slight_smile:

7 likes

Sarb033 terwijl ik eigenlijk niet kan wachten om naar huis te gaan, omdat mijn Hami Pilot thuis is bezorgd! (na retour te hebben gezonden ivm vlekje onder de glasplaat)

17 likes

11 likes

Vers van de pers…
Tag Heur Kirium Quartz uit 1999…

6 likes

16 likes

Zojuist deze band binnengekregen en moet m nog even inkorten maar wat een lekker rubber is dat zeg. Ontzettend soepel. Dus even reclame erbij voor de bandenboer :ok_hand:

9 likes

Vanmiddag even wandelingetje gemaakt met de hond, en de omega.
En direct voor de gelegenheid een foto van beide gemaakt.

Pieter.

17 likes

11 likes

15 likes

Even langs bij Wijnand Fockink😊

7 likes