Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Al een weekje deze. Heerlijk horloge.

15 likes

Die PRS 516 blijft mooi! (Waar dan ookšŸ˜„)

1 like

Zocht al een tijdje n geschikt bandje voor m’n allereerste horloge. Ik kreeg deze Pontiac toen ik 8 was dus echt groot is ie niet. Zo’n perlon van Eulit staat m heel goed:

11 likes

Mooi :wink:

14 likes

Ook de SKX007 vandaag.

10 likes

Mooie mod! :+1:

1 like

De Sea Urchin met een simpele racing strap

7 likes

Juweeltje:

12 likes

Mooi zeg, dat is nog een oude volgens mij… een echte! :+1: :relaxed:

1 like

Ik heb vandaag mijn Seiko beater dress watch om: 4R15 Automatic uurwerkje, saffierglas, 50 meter waterdicht. Hoef ik eens nergens over na te denken.:smiley:

FIJN WEEKEND GEWENST! :+1:

12 likes

Wow, wat een joekel!

Ook al zo’n grote!

Prachtige klok! Genieten geblazen! :+1: :relaxed:

1 like

Met 42 mm wel het grootste dat ik kan dragen ja. Maar ik moet wel zeggen dat ie groter lijkt op de foto dan dat de klok in het echt draagt.

Dankjewel hoor! Dat wordt heel erg gewaardeerd. :+1: :relaxed:

1 like

Thanks Klokkengek! Echt genieten idd :smile: Moet wat dingen doen vandaag maar ben alleen maar naar m’n Hami aan het staren.

Iemand nog een goeie tip voor een mooie kwaliteit band hierbij?

1 like

Ik vind hem persoonlijk op deze band het mooist, maar een mooie wat dikkere Hirsch band van leder zou ook mooi kunnen staan. NATO kan natuurlijk ook…maar ja, dat doet bijna iedereen al.:relaxed:

1 like

Oh, je hebt een dunne pols, zeg maar. Ja. dan kun je beter rond de 40 en kleiner dragen. 42 is bij mij de sweet spot, maar 45 kan ik ook, zonder dat het lijkt dat zoontje papa’s horloge draagt…

Vandaag de Zodiac…

3 likes

Ik heb de quartz en die valt goed mee: 42mm diameter, 48mm lug to lug en ze buigen wat om de pols. De klok is wel allemaal wijzerplaat dus toont zeker niet klein (en terecht voor een flieger-geinspireerde klok).

1 like

Nato niet hierop nee, dat laat ik lekker op mn diver zitten :slight_smile: Zal is kijken naar z’n Hirsch, goede verhalen over gehoord. thx

1 like

Klopt, ik noem het bitchwrists syndroom. :stuck_out_tongue:

1 like