Wat dragen wij vandaag? Deel IX

8 likes

Hoe kom je toch aan dat soort prachtige Citizen’s? Zo iets zou ik ook wel willen hebben voor er bij, vintage, mechanisch en Citizen. Omdat de hobby toch wel een beetje met dat merk begonnen is.

Hoe dan ook doe ik even mee met een C-shape case, dag-datum met Champagne/zilver plaat.

Hij loopt een tikje snel. Maar niet veel, over de afgelopen week.

16 likes

20 likes

Deze vandaag natuurlijk

13 likes

Super gave bezel :smiley::+1:

4 likes

Thanks Roy. Vind ik ook :+1::+1:

1 like

Nu een maand om de pols, wat een geweldige klok, wordt met de dag mooier!. En loopt spatzuiver meer dan 2 weken geleden exact gelijk gezet en de afwijking is noppes, blijf me daarover verbazen. Dat 3135 uurwerk doet zijn werk perfect. En nu weer verder genieten van de klok en van het mooie weer :sunglasses: fijne zondag allen.

Ps: de eerste deskdrive krasjes zitten op de sluiting YES!!! mijn krasjes…:stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Goede zondag gewenst vanuit Griekenland :sunglasses:, ja 't is hier een uur later.

16 likes

Groot en onbenullig … maar wel vintage en Ā“nosĀ“ :smiling_imp:

12 likes

Wist niet zeker of het dag of nacht was,maar mijn horloge liet zien dat het zonnig was. Ben dus maar naar buiten gegaan.

15 likes

Nogal een grijze dag :smile: :v:t2:

20 likes

Hmmmm had hem nog niet om of hij weigerde verdere dienst. Als de Seiko oudjes nu ook al met kuren beginnen schakel ik maar weer terug naar mijn oude Swatches geloof ik :disappointed_relieved:

Je hebt helemaal gelijk .:+1:

Dit is en blijft grail voer. Prachtig!

1 like

Fijne zondag!:sunglasses:

20 likes

wink wink

36 likes

8 likes

Fijne warme zondag allemaal :+1:t2:

27 likes

Fijne dag allemaal :sunglasses:!

33 likes