Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Zeker wel kerel! :ok_hand::sunglasses:

De volgende stap zou dan Casu Marzu kunnen zijn. Een voortreffelijke kaas uit Sardinië, die wel mag worden gemaakt maar- volgens de wet daar- niet mag worden verkocht. Alleen voor liefhebbers dus… in familiekring met een goede wijn erbij. :yum::wine_glass:

Enjoy! :wink:

2 likes

Caramba, nog steeds geen betrouwbare juwelier kunnen vinden die n batterij kan vervangen…:roll_eyes:

13 likes

Bijna weekend

12 likes

Morgens de Stuckx Panda Bull Automatic met Seiko NE-88 (links) & smiddags de Victorinox Swiss Air Boss Mach VI met VJ7753😎

Genesis

8 likes

Lagere temperaturen dus een lederen band kan weer na 2 maanden lang de Explorer gedragen te hebben. Vandaag de Damasko :sunglasses: alleen binnenkort nog even een nieuwe band voor deze scoren.

16 likes

Werkvakantie in Ierland met de vrouw… dus de werkbeater mee en om de pols.

Haha moet ik wel ff t tijdsverschil even goed zetten.
Goede morgen… komen net aan. Ben benieuwd.

10 likes

17 likes

Naar aanleiding van de vraag van @Phoenix.bas vandaag weer eens de Laco omgegespt.

13 likes

Helaas helaas … vandaag weer aan het werk. Gelukkig is het morgen weekend :wink:

Heerlijke vakantie gehad, maar ik had maar één horloge meegenomen (Orient Mako) dus het had weinig zin hier te posten …

24 likes

22 likes

Die staat een stuk beter op een NATO dan ik verwacht had! Uitstekende combinatie :slight_smile:

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change draagt zijn SARB’jes al jaren op NATO.

2 likes

35 likes

Dan is me dat nog nooit zo opgevallen :slight_smile:

Misschien omdat ik de afgelopen twee weken zelf continu een NATO heb gedragen?

2 likes

36 likes

Altijd mooi🤗

34 likes

Nereide Rubino

9 likes

Ze slikken bijna alles, die rare SARB’s. NATO’s doen het goed, maar ook wat raardere banden:

En crocootjes:

Echte, echte bandensletten. Perlon? Prima. Leer? Vintage? Suede? Allemaal prima. :+1:

17 likes

Weekend!


Mooi moment om na te denken over de najaarscollectie

14 likes

Je vergat er ééntje.

25 likes