Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Vóór het begon te regenen, alvast de tuin zachtjes voorbereid met de tuinslang en sproeier en toen alles wat vochtig was geworden, gelijk daarna maar de auto gewassen. Na de vakantie naar Polen, was het te warm en ik wilde niet teveel water verspillen. De Poolse en Duitse vliegen waren echter al wel lekker doorbakken op de carrosserie. :rofl: Nu er toch weer wat regen zou vallen, alvast wat van de waterrekening opnemen… Toen het eenmaal begon te regenen, heb ik wel 5 buien voorbij zien komen, heerlijk om weer plassen op de straat te zien!
Ik had vandaag deze “5” om…

14 likes

Ik fietste alweer een tijd rond zonder er iets aan veranderd te hebben, dus dit is even weer iets anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is nu echt een hipster fiets :joy: maar ik vind hem gaaf!

2 likes

Aevig HFLE

17 likes

11 likes

29 likes

Gisteren deze prachtige Seiko 5 voor een prikje op de kop getikt :sunglasses:

10 likes

16 likes

24 likes

Mijn allerlaatste Casio toch maar niet om want d’r moest weer een nieuw batterijtje in, en hij deed al niet helemaal wat die moest doen - dus meteen ‘uit de doos gedacht’ :yum:

8 likes

Vandaag de totaal-over-de-top gouden full metal jacket 35th anni limited omgehad. Blijf toch genieten van dat ding!

17 likes

Dat ding is zo teringvet. Maar ik heb er niet een paar 100 euro voor over :frowning:

1 like

Vandaag de Longines Hydroconquest om​:ok_hand:t2: En om mezelf te verwennen heb ik ook nog mijn favoriete Rosé Jacob Creek Moscato en een blok Port Salut gekocht​:grin: Genieten!:sunglasses:

12 likes

Enjoy :slight_smile:

2 likes

Fijn, …ik moet (alvast) op zoek naar een stalen band! :sunglasses:

1 like

Gaat helemaal gekomen, dank u wel :slight_smile:

3 likes

31 likes

Prachtig horloge. Wel wat fors voor je pols zo te zien.,

Welkom David, je eerste post en meteen een leuke Seiko. Veel plezier hier en let een beetje op je portemonnee :innocent:

1 like

Altijd weer leuk om de sfeer verhogende omstandigheden te lezen waaronder jij je horloge(s) draagt.
Mis wel even de kleur van de bijpassende polo die je droeg. :wink:

2 likes

Hartelijk bedankt @Triplock! Leuk om deel te mogen nemen aan dit forum!

2 likes