Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Lijkt net blauw :face_with_monocle:

Groen is in bij Seiko tegenwoordig :+1:

Weer deze :blush:

22 likes

Leuk ding! :ok_hand: Ik heb zijn ‘oude broertje’, uit 1997. Loopt nog als een tierelier, moet nog steeds een keer bestuderen hoe je ermee kan rekenen enzo. Heb jij er ook zo’n dik handboek bij gekregen of gaat dat tegenwoordig via een on-line tutorial?

Vandaag is deze SARB065 binnengekomen. Grote dank aan @RLC! Top, erg blij mee!

25 likes

38 likes

Wat voelt een mens zich kaal dan hè!

1 like

2cm dik denk ik :wink:

Foto van het oude broertje wordt gewaardeerd!

Dat kun je wel zeggen :slight_smile:

1 like

Vandaag mijn nieuwe IW377714. Na lang lang lang twijfelen de knoop doorgehakt… nieuw bandje met vouwsluiting erbij… ohhh wat ben ik hier blij mee! :grimacing::grimacing::grimacing:

32 likes

De skx die ondertussen gemod is! Mijn god dat saffier is blauw :heart_eyes::

18 likes

Lag al klaar… :wink:

Is denk ik niet exact dezelfde serie als ik het zo zie, maar het komt aardig in de buurt.

13 likes

Geweldig mooi!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Proficiat met deze schoonheid!

1 like

Vanavond speel ik eventjes ´man of OZ´ :sunglasses:

Links de Omega van domega & rechts een ouwe Zenith

11 likes

Is geloof ik wel eens open geweest - bij die Amsterdammers dacht ik - zou ik moeten nakijken. Sorry, ik ben niet zo´n hardcore verzamelaar, veel meer van de wijzerplaten, kastvormen en banden dan dat ik elk horloge van binnen zou willen bekijken. Vroeger vond ik ´t ook nog wel interessant om het uurwerk te horen maar dat wordt met de jaren lastiger :innocent:

4 likes

17 likes

Deze variant vind ik nu echt een interessante Seiko - ik ga normaliter altijd voor simpele wijzerplaten maar dit is één van de weinige uitzonderingen die ik kan waarderen. Helaas is de mijne niet helemaal 100%, nog eens een keer stevig aanpakken geloof ik :star_struck:

1 like

Erg mooi! Kudo’s!

Dank je wel! Oh enne, nog helemaal compleet ook. Ben de eerste eigenaar en had toen al de rare gewoonte om alles te bewaren… :sunglasses:

Interessant is 'ie zeker. Kom telkens weer nieuwe nummerverdelingen, conversiemogelijkheden en -schalen tegen, waarvan ik het bestaan niet eens kende. Bovenal draagt 'ie ook nog eens erg prettig.

Kwam er laatst een advertentie van tegen. Heb ik hier neergezet: ‘Al tijdje actief’.

Bulova accutron :grinning:

15 likes

Mooie advertentie, beetje van na mijn verzameltijd dus haha. De mijne is behalve intensief gebruikt ook niet geheel functioneel, maar ik heb me laten vertellen dat niet alle batterijenkwaliteiten hem tevreden laten lopen. Weet jij daar toevallig iets over?