Wat dragen wij vandaag? Deel IX

24 likes

haha, was dat maar waar

Nee hoor, gewoon random op geheugenkaartjes maar een geopende horlogekast valt daar dus wel op, want heb ik vrijwel niet!!

1 like

19 likes

Vandaag wederom deze. Erg fijn horloge😊

20 likes

Rus tig aan

12 likes

Is dus een c2638-2 met cal.332.
Serienummer wijst op het jaar 1950, en het calibertje is gemaakt tussen 1949 en 1952. Mooi volledig ‘kloppend’ klokje dus!

4 likes

Wat bedoel je met geheugenkaartjes? Digitale foto’s van (al) je horloges?

Moet ik ook nog eens gaan doen. Maar eerst mn exceloverzichtje afmaken. Is toch ook n soort hobby van me :wink:

1 like

Ah mijn dank voor de invulling van data. Die sluit dan mooi aan bij een redelijk gelijke versie uit 1953 die ik nog heb,

misschien moet ik er dan toch mee doorgaan met van elk jaar één :thinking::grinning:

oeff dat heb ik ooit geprobeerd met wat Enicar parts die ik eigenlijk kwijt wil, maar dat is dus net als zoveel in deze vreselijke hobby ‘blijven liggen’ :roll_eyes:

1 like

Zoek jij dit op ranfft Andy?

Onder andere ja :slight_smile:

1 like

Vandaag een ‘C)’-merk :wink:

13 likes

Woensdag putdekseldag!

6 likes

Toch maar gewisseld voor de G Shock.
Staat te koop. Doe een goed bod :wink:

7 likes

Hoi Robin, prachtig hoor! Heel mooi horloge! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Jouw verwijzing naar @Marco_T is niet goed door gekomen, dus bij deze alsnog. :wink:

Groetjes, O.H.

Op de camping (Dordogne, Frankrijk)!!

26 likes

5 likes

NA, eens iets helemaal anders dan hedendaagse horloges.

36 likes

Vandaag de SLA025, wat een tophorloge! (Excuses voor de crosspost, kan me niet bedwingen :smile: )

29 likes

Mooi hoor, veel draagplezier :love_you_gesture:

1 like