Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Vandaag nog even verder genieten van mijn Yema Superman. :slightly_smiling_face:

En voor straks: fijne avond alvast! :+1:

35 likes

Nog andere handige url’s? Of hou je die voor je zelf…:wink: ?

Inderdaad geweldige combi. De achterkant van het horloge is vrijwel zeker zo mooi als de voorkant. Ik klapte alleen wel bijna van mijn stoel bij het zien van de aanschafwaarde van dit horloge😂

Ik maak me eerder zorgen om de kat.

1 like

Ja daar zit idd zo een kras op. 1 keer die damasko tegenaan stoten en je kan die kat afschrijven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

19 likes

Als er wat goud in horloges van de A-merken verwerkt is dan gaan de prijzen rap omhoog!

De Sedna_gold legering is echt prachtig, behoudt zijn sprankeling, wordt nooit dof.

“an 18-karat rose gold alloy blending gold, copper and palladium developed 100 percent in-house, used in the Constellation Sedna timepiece.”

Verder is het een Master Chronometer; zeg maar cosc en dan een aantal tandjes beter. Het het hele horloge wordt getest. Niet alleen het uurwerk. De Globemaster is met wat zoekwerk (of door simpelweg bedingen bij de AD) prima met korting op de listprijs verkrijgbaar.

1965 Glycine Airman

32 likes

Tijd voor n ‘borreltje’

10 likes

Wat heb ik nou weer om mijn pols hangen?

12 likes

13 likes

18 likes

De gustibus non est disputandum. :wink:

Seiko SND 367

11 likes

Mijn eerste vostok de scubadude ik heb er inmiddels 4.

15 likes

Terug van vakantie en voor de variatie maar eens een andere band om de Speedy geknald. Ben niet zo van het banden swappen (en leer), maar deze is best gaaf. Thx @Watch2Morrow!

36 likes

Graag gedaan. Hij staat ‘m goed @Olly :ok_hand:

1 like

Prachtig, Pieter! Staat je goed:star_struck::star_struck:

1 like

edit… andere foto…

21 likes

Mooie lunette en wijzerplaat! Is dit n origineel of n mod?