Wat jammer, sterkte!!! Update: Gelukkig dat het weer goed komtš!
Zou je niet zeggen
Ik denk dat je gelijk hebt⦠Onze Han @HanDavinci houdt teveel vocht vast aan een kant van zijn lijf⦠Om in zijn eigen sfeer te antwoorden⦠een mooie volle ābipsā doet wonderen!
Haha altijd. Maak je geen zorgen, vrouwen genoeg hier. Alhoewel ik nu gek ben op één meisje en daar achteraan ga jagen Zij is zo schattig hè. Ze is veel te normaal om het met mij vol te houden, maar ik wil chansons voor haar zingen en haar Danerolles croissantjes op bed brengen
Niks aan de hand jongens.
Een uur na het incident hing hij er weer fris en fruitig bij. En nog steeds trouwens Meteen even gewisseld van bezel:
ziet er wel strak uit met die gladde bezel
Romanticus āpur sangā daar kan ik mij helemaal in vinden!
En dit soort bips dacht ik aan voor jou⦠je ziet dat ik met je meedenkā¦
Heerlijk he.
Haha! Pas op Harry, dat soort gifjes leveren je vier dagen op de strafbank op
Ik ben nog steeds mijn voorwaardelijke tijd aan het uitzitten.
Hahaha⦠ouwe reus! Dat is mij de lol meer dan waard. Vlaggen maar jongensā¦
De toorn van Madame Klokkengek is veel erger, wanneer ze deze post van mij ziet⦠ik ga gauw terug naar mijn Pastisā¦
Haha veel erger dan de strafbank
Proost
Zeker weten⦠wat dacht je van vijf dagen slapen op de bankā¦
Oei das lelijk
Hey Ernie!
Zo blijkt (het was erg lang geleden dat ik daar privƩ was) een erg leuke stad tegenwoordig. Alles gezellig open op zondag, levendig maar niet te druk, geinig centrum, prachtige gevangenis, leuk leuk.
Haha goed opletten Harry. Never underestimate the fury of a woman scorned. Ik zou willen zeggen dat ik er altijd zonder kleerscheuren af ben gekomen, maar dat is ook in het letterlijke geval absoluut niet waar
Afijn, net wat laatste plaatjes geschoten van de champagne dial aangezien aankomende week de blauwe plaat wordt gemonteerd en deze in vacuum de koelkastdeur ingaat.
Ga ik hem missen? Ik denk het niet.
He Bert He Bert hoe is het met je?