Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Heel mooi. Geen ander kleur bandje mooier?

18 likes

Hier in Twente nog een weekje vakantie… Althans de scholen, maar ja, met schoolgaande kinderen… Nog even genieten dus. Midweekje park in NL.

14 likes

Nee. Ik vind blauw bandje mooier dan de bruine.

Fijn horloge hoor Luuk!
Zit er goed om ā€œonzeā€ pols.

Al is de Pro toch wel de stapje meer. Ik moet het toch uiteindelijk erkennen…

1 like

Helemaal mee eens maar beide niet geschikt voor 1 piece collection :grimacing::sweat_smile:

Niet eens.
Ik ga het nu proberen met de Speedy. Kijk maar naar de foto’s. Op staal sportief, op leer zeer stijlvol.

Zal niet altijd de enige zijn, maar voorlopig wel.

1 like

Ja zo wel maar niet met waterdichtheid, Hesalite glas etc etc

M’n zusje zo ver gekregen om eens een horloge te gaan dragen.

18 likes

Op de nieuwe oyster band! Iemand ook bekend met de ā€œwiebelā€ schroeven in deze band? In de angus jubilee waren ze anders…

8 likes

Zaten ook in de 3D Oyster voor m’n Alpinist. Eerste keer dat ik ze tegen kwam, leken me eerst erg fragiel maar ook best een slimme constructie. Heb er nog geen problemen mee gehad tot nu toe.

1 like
19 likes

Gelukkig! Dan ben ik niet de enige. Hebben bij alle schroefjes klein druppeltje blauwe loctite gedaan voor de zekerheid :muscle:t2:

1 like

Drupje loctite kan nooit kwaad! :wink:

1 like

Helemaal mee eens. :+1: Ik moest vroeger vanwege mijn werk heel vaak vliegen… en ik heb het altijd verschrikkelijk gevonden. :confounded:
Nu ik al een heel tijdje niet meer hoef te vliegen, doe ik het ook bijna nooit meer. Als ik het kan vermijden doe ik dat.:slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Kan het me voorstellen :star_struck:

1 like

23 likes

Nog 1 dag de Remova :grinning:

14 likes

Datejust :heart_eyes:

20 likes

Blue monday

27 likes