Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Titanium

Gr. Marc

15 likes

Haha!

Niks mis mee hè, die kunnen best even een half uurtje wachten op de uitkering. Ongetwijfeld meer vrije tijd dan ik :man_shrugging:t2:

2 likes

Maar even serieus. Wat een fantastische Datejust. Volgens mij helemaal wat je wilde en nog meer (open datum). Zag dat het een fullset is. En in die staat, zonder rek ook. Chapeau :ok_hand:

2 likes

Thanks!

Ongelofelijk hè, dat zoiets na 33 jaar er zo uit kan zien. Ik heb horloges van 4 maanden oud die meer slijtage hebben dan deze… letterlijk.

Ik ben niet zo van het benauwde, maar de eerste krassen ga ik even voelen.

Ik heb wel strategisch een A5 notitieblokje links bij het toetsenbord geplaatst :joy:

17 likes

Hi, dit is een Seiko Sla017. Geweldig horloge in ieder opzicht😊

Het was gisteren wel even pijnlijk om mijn 34 jaar oude DJ ernaast te houden… die krijgt het predikaat ‘mint’ niet.
Die van Han is in uitzonderlijke staat. De mijne zoals verwacht na 34 jaar. :slight_smile:

5 likes

Doorzichtige tape erop :sunglasses:

3 likes

Haha hell no, dat gaat me te ver. Als je zo met je horloge om wil gaan draag je te duur denk ik.

Dat gezegd hebbende, tot eergisteren was mijn duurste gekochte horloge zo’n 400 piek.

Weet je hoeveel pijn het deed om zo’n uitgave te doen voor een horloge voor het eerst? Nou?

Echt -10. Met een glimlach van oor tot oor :smile: ik was een tienermeisje van 14 die een meet en greet had met Justin Bieber :love_hotel:

15 likes

Lovely steel today

29 likes

Weet Peter wel dat je daar met een kuiltje jus tussen de billen zat?

3 likes

:joy:

Nee ik heb me gedragen. Dacht; “zal ik hem een kusje geven als bedankje?”

Misschien op de volgende date…

3 likes

Mooi Han. Prachtige aanwinst. Tof :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik geloof het wel, is niet heel moeilijk de sluiting even te borstelen :wink:.

Maar ziet er zeker nog erg netjes uit :+1:

4 likes

Groene dag vandaag:

4 likes

15 likes

18 likes

@ElChueco Loop jij zo rond te shinen in Roermond ?:star_struck:

1 like

Mijn eerste horlogeforum aankoop! Erg blij mee.

Waarschijnlijk ook niet de laatste :rofl:

29 likes

Heel lang niet gedragen, maar vandaag is het weer eens tijd:

5 likes

Gisteren!

1 like